Кафедра регіоналістики і туризму
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра регіоналістики і туризму by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз використання мобільних додатків у плануванні подорожей(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-12) Підопригора, Ангеліна Юріївна; Pidopryhora, Anhelina; Обиход, Ганна ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено вплив мобільних додатків на процес планування подорожей. Проаналізовано теоретичні засади їх використання, класифіковано типи туристичних застосунків, оцінено функціональні можливості популярних сервісів. На основі анкетування та статистичних джерел визначено ключові переваги й недоліки мобільних рішень, а також запропоновано шляхи вдосконалення інтерфейсу, функціоналу та захисту персональних даних. Результати можуть бути корисні туристичним агентствам, розробникам додатків і мандрівникам. The qualification work investigates the impact of mobile applications on the travel planning process. The theoretical foundations of their use are analysed, types of travel apps are classified, and the functionality of popular services is evaluated. Based on a survey and statistical sources, the key advantages and disadvantages of mobile solutions are identified, and ways to improve the interface, functionality and protection of personal data are proposed. The results can be useful for travel agencies, app developers and travellers.Item Використання VR-технологій та штучного інтелекту як інструмент цифрового маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Ковтун, Владислав Олегович; Kovtun, Vladyslav; Богославець, Оксана ГригорівнаНаписання дипломної роботи має на меті розробку VR туру у м. Житомир із застосуванням штучного інтелекту. Досліджено стан та перспективи розвитку даних технологій в туризмі. Розроблено новий VR тур. Практичне значення роботи полягає у аналізі теоретичних і методологічних аспектів VR-технологій та штучного інтелекту як інструментів цифрового маркетингу. The purpose of writing a thesis is to develop a VR tour in the city of Zhytomyr using artificial intelligence. The state and prospects for the development of these technologies in tourism have been studied. A new VR tour has been developed. The practical significance of the work lies in the analysis of theoretical and methodological aspects of VR technologies and artificial intelligence as digital marketing tools.Item Використання штучного інтелекту в туристичній діяльності (за матеріалами ТОВ «Поїхали з нами»)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-12) Цуріка, Єлізавєта Олександрівна; Tsurika, Yelizavieta; Обиход, Ганна ОлександрівнаНаписання дипломної роботи присвячене дослідженню можливостей використання штучного інтелекту в туристичній діяльності, зокрема на прикладі ТОВ «Поїхали з нами». У роботі проаналізовано основні напрямки цифрової трансформації туристичних підприємств, переваги й ризики впровадження ШІ, а також запропоновано практичні рекомендації щодо його ефективного використання для підвищення конкурентоспроможності та якості обслуговування туристів. The thesis is dedicated to the study of the possibilities of using artificial intelligence in tourism activities, in particular, on the example of «Let's go with us» LLC. The paper analyses the main directions of digital transformation of tourism enterprises, the benefits and risks of AI implementation, and offers practical recommendations for its effective use to improve competitiveness and quality of tourist services.