Кафедра комерційної діяльності і логістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра комерційної діяльності і логістики by Subject "commercial activity"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Салій, Тетяна Вікторівна; Salii, Tetiana; Галиця, Ігор ОлександровичВ роботі було досліджено теоретичні основи підприємницької діяльності підприємства, а саме: характер підприємницької діяльності підприємства та способів її організації, зроблена оцінка систематичного забезпечення ефективності господарської діяльності підприємства, надано характеристику виробничо-господарської діяльності досліджуваних підприємств, зроблено аналіз фінансово-економічного стану ПП ВТК «Лукас» та надана оцінка фінансового стану та організації господарської діяльності суб'єкта господарювання. Таким чином, було розглянуто та визначено напрямок для стратегій підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства. Основною метою дипломної роботи є формування теоретичних аспектів та розробка пропозицій щодо вдосконалення напрямів організації підприємницької діяльності. Методологічною основою дослідження були наступні методи: аналізу, синтезу, статистичний, порівняльний, узагальнення. The paper investigated the theoretical foundations of the enterprise's entrepreneurial activity, namely: the nature of the enterprise's entrepreneurial activity and methods of its organization, an assessment of the systematic provision of the efficiency of the enterprise's economic activity was made, a description of the production and economic activity of the studied enterprises was provided, an analysis of the financial and economic state of the PE VTK «Lukas» was made "and provided an assessment of the financial condition and organization of economic activity of the business entity. Thus, the direction for strategies to increase the efficiency of the commercial activity of the enterprise was considered and determined. The main goal of the thesis is the formation of theoretical aspects and the development of proposals for improving the areas of business organization. The methodological basis of the research was the following methods: analysis, synthesis, statistical, comparative, generalization.Item Дослідження ринку і комерційного потенціалу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Старжинський, Владислав Сергійович; Starzhynskyi, Vladyslav; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичТема дослідження цієї кваліфікаційної бакалаврської роботи полягає в дослідженні ринку світлопрозорих конструкцій, аналізі комерційного потенціалу підприємства ТОВ «Алюпласт Україна» та пропозиціях щодо його вдосконалення. Дослідження охоплює процеси, методи, інструменти та стратегії, що застосовуються в оцінці комерційного потенціалу, а також вивчає господарську діяльність та фінансовий стан підприємства. Мета роботи ‒ з'ясувати оптимальні шляхи підвищення комерційного потенціалу підприємства. Дослідження включає аналіз інструментів та загальну характеристику діяльності підприємства, а також розробку комплексу заходів для комерційного потенціалу підприємства. Результати дослідження дозволять виявити оптимальні шляхи та спрямувати зусилля на досягнення успіху на ринку. The theme of this bachelor's qualification work is is to study the market for translucent structures, analyze the commercial potential of the enterprise «Aluplast Ukraine» LLC and propose proposals for its improvement. The study covers the processes, methods, tools and strategies used in assessing commercial potential, as well as examines the business activities and financial condition of the enterprise. The purpose of the work is to find out the best ways to increase the commercial potential of the enterprise. The study includes an analysis of tools and a general description of the enterprise's activities, as well as the development of a set of measures for the commercial potential of the enterprise. The results of the study will help identify the best ways and direct efforts to achieve success in the market.Item Комерційна діяльність підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Джаман, Анастасія Ігорівна; Dzhaman, Anastasiia; Дима, Олександр ОлексійовичРобота присвячена дослідженню та аналізу комерційної діяльності ТОВ «Євро Форвардінг». Комерційна діяльність підприємницької структури є основою для його економічного функціонування та досягнення стратегічних цілей. Вона включає в себе широкий спектр процесів, які пов'язані зі збутом товарів або послуг і отриманням прибутку. Основною метою дипломної роботи є розробка шляхів удосконалення комерційного потенціалу та комерційної діяльності загалом підприємства ТОВ "Євро Форвардінг». Методологічною основою дослідження були наступні методи: аналізу, синтезу, статистичний, порівняльний, узагальнення. This work is devoted to the research and analysis of the commercial activity of «Euro Forwarding» LLC. The commercial activity of the business structure is the basis for its economic functioning and achievement of strategic goals. It includes a wide range of processes that are related to the sale of goods or services and making a profit. The main goal of the thesis is to develop ways to improve the commercial potential and commercial activity of the «Euro Forwarding» LLC enterprise in general. The methodological basis of the research was the following methods: analysis, synthesis, statistical, comparative, generalization.Item Конкуренція та її вплив на комерційну діяльність логістичного підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Коберник, Любов Михайлівна; Kobernyk, Liubov; Кривещенко, Вікторія ВіталіївнаУ дипломній роботі розглянуто поняття, сутність та визначено основні підходи й принципи оцінювання комерційної діяльності підприємства. Автор дослідив вплив конкуренції на комерційну діяльність логістичного підприємства та наведено характеристику логістичної діяльності ТОВ «Б С». В роботі проведено оцінку ефективності комерційної діяльності ТОВ «Б С» та здійснено аналіз впливу конкуренції на комерційну діяльність логістичного підприємства. Автором розроблено програму заходів з удосконалення та оцінено вплив запропонованих заходів на ефективність комерційної діяльності ТОВ «Б С». The thesis examines the concept, essence and defines the main approaches and principles of evaluating the commercial activity of the enterprise. The author investigated the impact of competition on the commercial activity of a logistics enterprise and gave a description of the logistics activity of «BS» LLC. The work evaluates the effectiveness of the commercial activity of LLC «BS» and analyzes the impact of competition on the commercial activity of the logistics enterprise. The author developed a program of measures for improvement and assessed the impact of the proposed measures on the effectiveness of the commercial activity of «BS» LLC.Item Контроль та аналіз комерційної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Герасько, Андрій Русланович; Herasko, Andrii; Дима, Олександр ОлексійовичЗміст диплому являє собою розробку заходів з впровадження системи аналізу та контролінгу комерційної діяльності, визначення перспективних напрямків розвитку, обґрунтування прикладних аспектів забезпечення ефективного контролю, які дозволяють оптимізувати та вдосконалити комерційну діяльность підприємства . The content of the diploma is the development of measures for the implementation of the system of analysis and controlling of commercial activity, the determination of promising directions of development, the justification of applied aspects of ensuring effective control, which allow to optimize and improve the commercial activity of the enterprise.Item Підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Поданчук, Аліна Вячеславівна; Podanchuk, Alina; Ліфінцев, Денис СергійовичБуло критично проаналізовано та узагальнено основні теоретичні підходи до підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства, досліджено актуальний стан підприємства – об’єкта дослідження, охарактеризовано та оцінено його внутрішнє й зовнішнє середовище. Також були розроблені альтернативні варіанти підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства. The main theoretical approaches to increasing the efficiency of the enterprise's commercial activity were critically analyzed and summarized, the current state of the enterprise - the object of the study was investigated, its internal and external environment was characterized and evaluated. There were also alternative options for increasing the efficiency of the commercial activity of the enterprise have been developed.Item Сегментування товарного ринку в комерційній діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Забарило, Тетяна Петрівна; Zabarylo, Tetiana; Олексюк, Олексій ІвановичДипломна робота присвячена аналізу та оптимізації сегментування товарного ринку в комерційній діяльності на прикладі ТОВ «КЕРНЕЛ ГРУПП». У роботі розглянуто теоретичні основи ринкового сегментування, досліджено критерії та методи сегментації ринку сільськогосподарських товарів. Проведено діагностику комерційної діяльності підприємства, виконано SWOT-аналіз. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії та підвищення ефективності сегментування ринку. The thesis is dedicated to the analysis and optimization of market segmentation in commercial activities using the example of LLC «KERNEL GROUP». The paper examines the theoretical foundations of market segmentation, explores the criteria and methods of market segmentation for agricultural products. A diagnosis of the commercial activities of the company was conducted, including a SWOT analysis. Based on the obtained results, recommendations were developed to improve the marketing strategy and enhance market segmentation efficiency.Item Стратегічне планування комерційної діяльності підприємств в умовах інформатизації суспільства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Пайлодзе, Іван Володимирович; Paylodze, Ivan; Манжос, Тетяна ВасилівнаОб’єктом дослідження є комерційна діяльність підприємства, предметом – стратегічне планування комерційної діяльності в умовах інформатизації. Метою є аналіз стану стратегічного планування комерційної діяльності підприємства та розробка напрямів його удосконалення. Завдання: розкрити сутність комерційної діяльності; визначити підходи до стратегічного планування; виокремити особливості планування в умовах інформатизації; проаналізувати діяльність ТОВ «Нова пошта»; оцінити стан стратегічного планування; визначити напрямки підвищення ефективності; розробити стратегію з урахуванням цифрових технологій. The object of the research is commercial activity of the enterprise, the subject is strategic planning of commercial activity in the conditions of informatization. The goal is to analyze the state of strategic planning of the enterprise's commercial activity and develop directions for its improvement. Task: to reveal the essence of commercial activity; determine approaches to strategic planning; highlight the peculiarities of planning in the conditions of informatization; analyze the activities of «Nova Poshta» LLC; assess the state of strategic planning; to determine areas of efficiency improvement; develop a strategy taking into account digital technologies.Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кобрин, Дем’ян Миколайович; Kobryn, Demian; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичДосліджено суть, особливості та складові управління процесом продажу сучасного підприємства; розглянуто загальні методологічні підходи до визначення ефективності процесу продажу. Проведено оцінку особливостей господарської діяльності ТОВ «Орто Лайн» та його маркетингового середовища; визначено рівень ефективності системи управління продажами підприємства в межах його маркетингового комплексу. Розроблено рекомендації щодо удосконалення діяльності ТОВ «Орто Лайн» в межах функціонування його системи продажів; надано економічне обґрунтування запропонованим рекомендаціям. The essence, features and components of the management of the sales process of a modern enterprise were studied; general methodological approaches to determining the effectiveness of the sales process are considered. An assessment of the peculiarities of the economic activity of TOV «Orto Line» and its marketing environment was carried out; the level of effectiveness of the company's sales management system within its marketing complex is determined. Recommendations have been developed to improve the activities of TOV «Orto Line» within the scope of the functioning of its sales system; the economic rationale for the proposed recommendations is provided.Item Управління процесом продажу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дзюбан, Андрій Іванович; Dziuban, Andrii; Галиця, Ігор ОлександровичТема «Управління процесом продажу на підприємстві» досліджує ефективні підходи та стратегії, які можуть бути застосовані для оптимізації продажів у сучасних умовах ринкової конкуренції. Робота аналізує теоретичні основи управління продажами, систематизує фактори, що впливають на їх ефективність, і розглядає сучасні тенденції та інноваційні технології у цій сфері. Вона включає діагностику та аналіз існуючого процесу продажу на конкретному підприємстві, визначення його проблем та вузьких місць, а також розробку рекомендацій щодо впровадження нових стратегій управління. Практична значимість дослідження полягає у наданні конкретних інструментів для підвищення ефективності продажів, що може сприяти збільшенню доходів підприємства, поліпшенню задоволеності клієнтів та зміцненню його конкурентних позицій на ринку. The topic «Management of the sales process in the enterprise» explores effective approaches and strategies that can be applied to optimize sales in today's market competition. The work analyzes the theoretical foundations of sales management, systematizes the factors affecting their effectiveness, and examines modern trends and innovative technologies in this area. It includes diagnosis and analysis of the existing sales process at a specific enterprise, identification of its problems and bottlenecks, as well as development of recommendations for the implementation of new management strategies. The practical significance of the study lies in the provision of specific tools for increasing sales efficiency, which can help increase the company's income, improve customer satisfaction, and strengthen its competitive position on the market.