№ 1 (65) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (65) січень – лютий by Subject "аутсорсинг"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Язвінська, Наталія; Овчиннікова, Анна В.У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.