№ 1 (65) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (65) січень – лютий by Subject "339.138"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Суслова, Тетяна; Співаковський, СергійУ статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг.Item Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Співаковська, Тетяна; Дорогань, СергійУ статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, що виокремлені різними авторами; розроблено структурно логічну схему формування конкурентної стратегії.Item Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Размус, Віктор; Слободяник, Олена; Нуцковський, БогуславПозиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.