Випуск № 23
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 23 by Subject "business angels"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item «Долина смерті» як феномен життєвого циклу інновацій та проблеми її подолання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Пузько, Сергій Г.; Puzko, SerhiiСтаття присвячена дослідженню життєвого циклу інновацій та проблемам подолання феномену «Долина смерті». Дослідження зосереджується на складностіжиттєвого циклу інновацій та подолання «Долини смерті» припостійному динамічному розвитку. Розглянуто сутність феномену «Долина смерті» та досліджено стадії розвитку компанії залежно від її фінансового положення. Охарактеризовано стадії розвитку компанії залежно від її фінансового положення. Наведено схематично п’ять основних стадій розвитку компанії. Визначено основні джерела формування коштів на кожній із стадій розвитку. Згруповано основні причини та сутність невдач інноваційних підприємств, що потрапляють у «Долину смерті».Наведено основні орієнтири для вдалої реалізації та подолання «Долини смерті» для стартапів. Дослідженобазові процеси, що нададуть можливість уникнути невдач і дозволять у короткі терміни вивести новий товар на ринок й ефективно реалізувати стартап. The article is devoted to the study of the life cycle of innovations and the problems of overcoming the phenomenon of «Death Valley». The study focuses on the complexities of the life cycle of innovation and overcoming the «Death Valley» with constant dynamic development. The essence of the phenomenon «Death Valley» is considered and the stages of development of the company depending on its financial position are investigated. The stages of development of the company depending on its financial position are described. The five main stages of the company’s development are given schematically. The main sources of funding at each stage of development are identified. The main causes and essence of failures of innovative enterprises that fall into the «Death Valley» are grouped. The main guidelines for successful implementation and overcoming the «Death Valley» for startups are given. The basic processes that will make it possible to avoid failures and allow to bring a new product to market in a short time and effectively implement a startup have been studied.