Випуск № 2 (35)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 2 (35) by Subject "338.242"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Взаємозв'язок між розвитком підприємництва та динамікою економічного зростання: досвід окремих країн Близького Сходу та Північної Африки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Сабра, Махмуд М.; Sabra, Mahmoud; Шретех, Далал; Shretekh, DalalСтаття розглядає підприємництво як одне з ключових джерел, які посилюють і стимулюють економічне зростання; крім того, посилений інтерес до підприємництва розширився і містить концепції сталого розвитку та зростання на основі знань як необхідних умов структурних трансформацій економіки. Також стійке економічне зростання веде до підсилення розвитку перспективних виробничих секторів і підприємств, які нарощують підприємницьку діяльність, підприємства та сектори. Мета роботи — висвітлити взаємозв’язок і взаємний вплив підприємництва та економічного зростання одне на одне. Автори підкреслюють цінність підприємництва як стимулятора економічного зростання, з одного боку, і виявляють вплив економічного зростання на підприємництво в групі країн регіону Близького Сходу та Північної Африки (MENA), з другого. Авторами представлено дані багатовимірного часового ряду (панельні дані) охоплюють вісім країн із середнім рівнем доходу з регіону Близького Сходу та Північної Африки (MENA), а саме — Алжир, Єгипет, Йорданія, Ліван, Марокко, Палестина, Туніс, Туреччина, за період 2003–2019 рр. Авторами проведено аналіз за новітнім і вартим уваги економетричним методом, який являє собою динамічний панельний аналіз системи даних (метод GMM-система), за підходом Арельяно — Бовера / Бланделла — Бонда. Джерелами даних, що використані в цій статті, є Світовий банк та ЮНКТАД. Емпіричні результати показують, що існує позитивний зв’язок між підприємництвом та економічним зростанням. Крім того, результати підкреслюють той факт, що підприємництво сприяє економічному зростанню. Висновки цієї роботи будуть корисними для фахівців у системі державного управління у визначенні та впровадженні найбільш ефективних заходів з усунення макроекономічних бар’єрів, з якими стикаються підприємці, а також у формуванні комплексу політик для стимулювання інноваційної підприємницької діяльності та підприємництва. У статті також рекомендовано нарощення інвестицій у людський капітал з метою покращення управлінських навичок і продуктивності. На додачу, уряд має нарощувати рівень інвестування у створення високоякісної соціальної та фізичної інфраструктури та альянсів для підтримки сприятливого для бізнесу середовища та забезпечення ефективного доступу до фінансування, зовнішніх ринків і до технологічних методів для вже створених і нових стартапів. Entrepreneurship is suggested to be one of the key sources which promote economic growth and development, the increasing interest in entrepreneurship has expanded to include a sustainable and knowledge enhanced economic growth and development as requirements for the economic structural transformation. Furthermore, sustainable economic growth leads to enhance the promising production sectors and enterprises, which in turn increase entrepreneurial activities, enterprises and sectors. Therefore, the aim of our work is to highlight the nexus relationship and impact of both entrepreneurship and economic growth on each other. Thus, we emphasize the value of entrepreneurship as an economic growth promoter, from one side, and we detect the influence of economic growth on entrepreneurship in a panel of countries in the region of the Middle East and North Africa (MENA). Our panel data is including eight middle income level countries from the Middle East and North Africa (MENA) region, which are (Algeria, Egypt, Jordan, Lebanon, Morocco, Palestine, Tunisia, Turkey) over the period from 2003 to 2019. A recent and notable econometric technique has been run that is a dynamic panel Data System analysis (GMM system technique), ArellanoBond/Blundell-Bond estimators. Data were collected from World Bank and UNCTAD. The empirical findings show that there is a positive association between entrepreneurship and economic growth. Furthermore, the findings emphasize that entrepreneurship promotes economic growth. The findings of this work would be useful to policymakers in identifying and implementing the most effective measures to remove the macroeconomic barriers that entrepreneurs encounter, as well as package of policies have been provided to stimulate innovative entrepreneurial activities and enterprises. The article also recommends to invest more in human capital in order to improve managerial skills and productivity. In addition, government should invest more to create high-quality social and physical infrastructure and alliances to support business friendly environment and to establish efficient access to financing, foreign markets and access to technology methods for established and new start-ups.Item Вплив корпоративної соціальної відповідальності на фінансові показники компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Величко, Олена Георгіївна; Velychko, Olena; Величко, Елена Георгиевна; Прилипко, Сергій Іванович; Prylypko, Serhii; Прилипко, Сергей Иванович; Прилипко, Катерина В’ячеславівна; Prylypko, KaterynaДосліджено, як корпоративна соціальна відповідальність — екологічна, соціальна, корпоративне управління, впливає на фінансові показники американських компаній за період 2009–2013 рр. Проаналізовано позиції зарубіжних і вітчизняних авторів щодо сутності корпоративної соціальної відповідальність та її значення в розвитку інвестиційної діяльності компаній. Вивчено мотиваційні аспекти компаній стосовно стимулювання діяльності з корпоративної соціальної відповідальності, які мають як деякий негативний, так і позитивний вплив на фінансові показники. Зокрема, серед таких мотивацій: потенційний позитивний вплив на імідж компанії, потенційне підвищення лояльності працівників, покупців і партнерів у ланцюзі постачання, вища довіра з боку державних органів і регуляторів. Зроблено огляд результатів емпіричних досліджень впливу корпоративної соціальної відповідальності на діяльність компаній. Запропоновано систему показників оцінки впливу корпоративної соціальної відповідальності на фінансовий стан компанії, а саме: відношення ринкової вартості компанії до загального обсягу активів; відношення чистого прибутку до загального обсягу активів; відношення чистого прибутку до середнього розміру власного капіталу; відношення EBIT до загального обсягу продажів; сума загальних переваг за мінусом суми загальних проблем у семи категоріях бази даних KLD; кількість сильних сторін за мінусом загальної кількості проблем у категорії навколишнього середовища; кількість сильних сторін за мінусом кількості проблем, пов’язаних із соціальними питаннями (охорона праці, права працівників, відносинами з працівниками та ін.); кількість сильних сторін за мінусом загальної кількості проблем у системі корпоративного управління; обсяг активів; коефіцієнт ризику; витрати на науково-дослідні роботи, розділені на обсяг активів. На цій основі побудовано кореляційну матрицю спостережень, розраховано регресії показників фінансової ефективності щодо змінних як корпоративної соціальної відповідальності, так і окремих її складових. Наголошено, що розвиток корпоративної соціальної відповідальності особливо важливий для інвесторів, оскільки це має прямий вплив на операційні показники діяльності і враховуватися у визначенні корпоративної стратегії. Крім того, багато компаній на сьогодні включають інформацію з цього питання до щорічних звітів та оприлюднюють на веб-сайтах. Це формує відповідні бази даних консалтингових, маркетингових, інвестиційних та інших агенцій. This paper examines how corporate social responsibility — environmental, social, corporate governance — affects the financial performance of American companies for the period from 2009 to 2013. The positions of foreign and domestic authors on the essence of corporate social responsibility and its importance in the development of investment activities of companies have been analyzed. The motivational aspects of companies to stimulate corporate social responsibility activities have been investigated, which have both some negative and positive impact on financial performance. A review of the results of empirical studies of the impact of corporate social responsibility on the activities of companies is carried out. A system of indicators for assessing the impact of corporate social responsibility on the financial condition of a company is proposed, namely: the ratio of the company's market value to total assets; the ratio of net income to total assets; the ratio of net income to the average amount of equity; the ratio of EBIT to total sales; the sum of the total benefits minus the sum of the total problems in the seven categories of the KLD database; the number of strengths minus the total number of problems in the environmental category; the number of strengths minus the number of problems related to social issues (labor protection, workers' rights, relations with workers, etc.); the number of strengths minus the total number of problems in the corporate governance system; volume of assets; risk factor; the cost of research divided by the amount of assets. Based on this, a correlation matrix of observations is built, regressions of financial performance indicators are calculated in relation to variables of both corporate social responsibility and its individual components. It is noted that the development of corporate social responsibility is especially important for investors, since it has a direct impact on operational performance and should be considered when determining the corporate strategy. In addition, many companies today include information on the subject in their annual reports and publish on their websites. This, in turn, forms the corresponding databases of consulting, marketing, investment, etc.