Освітня програма «Туризм»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Туризм» by Subject "branding"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Бренди території як основа просування регіону(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Сабатович, Наталія Дмитрівна; Sabatovych, Nataliia; Тимошенко, Тетяна ОлександрівнаДослідження спрямоване на оцінку стану та розробку рекомендацій з управління брендом території Житомирської області як туристичної дестинації. Аналіз підкреслив важливість стратегічного планування, адаптації маркетингових стратегій та використання цифрових інструментів для залучення інвесторів та туристів. Запропоновано нову концепцію бренду, спрямовану на стимулювання інвестицій та розвиток бізнесу в області, що може підвищити її конкурентоспроможність та привабливість як для місцевих мешканців, так і для зовнішніх інтересів. The study is aimed at assessing the status and developing recommendations for managing the brand of the Zhytomyr region as a tourist destination. The analysis highlighted the importance of strategic planning, adaptation of marketing strategies and the use of digital tools to attract investors and tourists. A new brand concept is proposed to stimulate investment and business development in the region, which can increase its competitiveness and attractiveness for both local residents and external interests.Item Маркетинг туристичних дестинацій: європейський досвід у просуванні міст та регіонів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Євтушенко, Олена Олександрівна; Yevtushenko, Olena; Царук, Володимир ВасильовичУ дипломній роботі проаналізовані маркетингові інструменти просування туристичних дестинацій на прикладі міст та країн ЄС: Кракова та Польщі, Валенсії та Іспанії, з метою взяття цього досвіду та створення нової управлінської моделі туризму в Україні. У роботі доведено, що ефективна модель управління туристичними дестинаціями полягає в тому, щоб створювати ДМО - організації з управління дестинацією . The thesis analyzes the marketing tools for the promotion of tourist destinations on the example of EU cities and countries: Krakow and Poland, Valencia and Spain, with the aim of taking this experience and creating a new management model of tourism in Ukraine. The paper proves that an effective model of tourist destination management is to create DMOs - destination management organizations.