Освітня програма «Туризм»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Туризм» by Title
Now showing 1 - 20 of 32
Results Per Page
Sort Options
Item Бренди території як основа просування регіону(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Сабатович, Наталія Дмитрівна; Sabatovych, Nataliia; Тимошенко, Тетяна ОлександрівнаДослідження спрямоване на оцінку стану та розробку рекомендацій з управління брендом території Житомирської області як туристичної дестинації. Аналіз підкреслив важливість стратегічного планування, адаптації маркетингових стратегій та використання цифрових інструментів для залучення інвесторів та туристів. Запропоновано нову концепцію бренду, спрямовану на стимулювання інвестицій та розвиток бізнесу в області, що може підвищити її конкурентоспроможність та привабливість як для місцевих мешканців, так і для зовнішніх інтересів. The study is aimed at assessing the status and developing recommendations for managing the brand of the Zhytomyr region as a tourist destination. The analysis highlighted the importance of strategic planning, adaptation of marketing strategies and the use of digital tools to attract investors and tourists. A new brand concept is proposed to stimulate investment and business development in the region, which can increase its competitiveness and attractiveness for both local residents and external interests.Item Використання VR-технологій та штучного інтелекту як інструмент цифрового маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Ковтун, Владислав Олегович; Kovtun, Vladyslav; Богославець, Оксана ГригорівнаНаписання дипломної роботи має на меті розробку VR туру у м. Житомир із застосуванням штучного інтелекту. Досліджено стан та перспективи розвитку даних технологій в туризмі. Розроблено новий VR тур. Практичне значення роботи полягає у аналізі теоретичних і методологічних аспектів VR-технологій та штучного інтелекту як інструментів цифрового маркетингу. The purpose of writing a thesis is to develop a VR tour in the city of Zhytomyr using artificial intelligence. The state and prospects for the development of these technologies in tourism have been studied. A new VR tour has been developed. The practical significance of the work lies in the analysis of theoretical and methodological aspects of VR technologies and artificial intelligence as digital marketing tools.Item Використання анімаційних програм в світових готельних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Пилипів, Сніжана Богаднівна; Pylypiv, Snizhana; Бойко, Наталія ОлександрівнаНаписання дипломної роботи є визначення основних векторів розвитку анімації в сфері готельно-ресторанної діяльності в контексті зарубіжного та загальносвітового аспекту та визначення особливостей даного напрямку в реаліях сучасної України. У роботі запропоновані універсальні заходи розвитку анімаційної діяльності та заходи для готельної мережі «Güral Premier Tekirova» та готельних підприємств України, які забезпечать покращення діяльності готелю та галузі в цілому. Writing a thesis is to determine the main vectors of animation in the field of hotel and restaurant activities in the context of foreign and global aspects and to determine the features of this area in the realities of modern Ukraine. The paper proposes universal measures for the development of animation activities and measures for the hotel chain «Güral Premier Tekirova» and hotel enterprises of Ukraine, which will improve the hotel and the industry as a whole.Item Вплив війни на туристичний бізнес України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Коваль, Валерія Юріївна; Koval, Valeriia; Богославець, Оксана ГригорівнаВ бакалаврській роботі досліджено та узагальнено поняття туристичного бізнесу, проаналізовано попит і пропозицію на ринку туристичних послуг, визначено фактори, що впливають на функціонування туризму під час війни, а також зроблено аналіз світового досвіду розвитку туризму в умовах військових конфліктів. Визначено вплив війни на туристичну індустрію України та окреслино основні напрями оптимізації діяльності туризму під час та після війни. The bachelor's thesis investigates and summarises the concept of tourism business, analyses the supply and demand in the tourism services market, identifies the factors that affect the functioning of tourism during the war, and analyses the world experience of tourism development in the context of military conflicts. The impact of the war on the tourism industry of Ukraine is determined and the main directions for optimising tourism activities during and after the war are outlined.Item Екологічний туризм в Україні: необхідні умови та перспективи розвитку у повоєнний час(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Дутенко, Ірина Олександрівна; Dutenko, Iryna; Тичковська, Леся ПетрівнаДипломна робота присвячена аналізу поточного стану екологічного туризму в Україні, що є актуальною та значущою темою в контексті зростаючого інтересу до охорони довкілля та розвитку сталого туризму. В Україні, завдяки багатому природному різноманіттю та культурно-історичній спадщині, існують сприятливі умови для розвитку цього напряму туризму. Аналіз впливу війни на екологічні території та туристичну інфраструктуру показує, що конфлікт негативно впливає на природні ресурси та туристичні об'єкти, проте стратегічні ініціативи та інвестиції можуть допомогти у відновленні та розвитку цього сектора. Дослідження стану екологічного туризму в Україні є необхідним кроком та сприятиме збереженню природних ресурсів, підтримці місцевої економіки та покращенню якості життя населення. The thesis is devoted to the analysis of the current state of ecological tourism in Ukraine, which is a relevant and significant topic in the context of the growing interest in environmental protection and the development of sustainable tourism. In Ukraine, thanks to the rich natural diversity and cultural and historical heritage, there are favorable conditions for the development of this direction of tourism. Analysis of the impact of war on ecological areas and tourism infrastructure shows that the conflict has a negative impact on natural resources and tourism facilities, but strategic initiatives and investments can help in the recovery and development of this sector. Studying the state of ecological tourism in Ukraine is a necessary step and will contribute to the preservation of natural resources, support of the local economy and improvement of the quality of life of the population.Item Лікувально-оздоровчий і реабілітаційний туризм, як важлива складова відновлення працересурсного потенціалу України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Коверник, Анастасія Сергіївна; Kovernyk, Anastasiia; Ілляшенко, Інна ОлегівнаНаписання дипломної роботи є теоретичний розгляд та аналіз лікувально-профілактичного та реабілітаційного туризму та виявлення перспективи їх розвитку в Україні. Writing a thesis is a theoretical consideration and analysis of curative and preventive and rehabilitation tourism and the identification of prospects for their development in Ukraine.Item Маркетинг туристичних дестинацій: європейський досвід у просуванні міст та регіонів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Євтушенко, Олена Олександрівна; Yevtushenko, Olena; Царук, Володимир ВасильовичУ дипломній роботі проаналізовані маркетингові інструменти просування туристичних дестинацій на прикладі міст та країн ЄС: Кракова та Польщі, Валенсії та Іспанії, з метою взяття цього досвіду та створення нової управлінської моделі туризму в Україні. У роботі доведено, що ефективна модель управління туристичними дестинаціями полягає в тому, щоб створювати ДМО - організації з управління дестинацією . The thesis analyzes the marketing tools for the promotion of tourist destinations on the example of EU cities and countries: Krakow and Poland, Valencia and Spain, with the aim of taking this experience and creating a new management model of tourism in Ukraine. The paper proves that an effective model of tourist destination management is to create DMOs - destination management organizations.Item Менеджмент сталого розвитку туризму: європейські практики та рекомендації для України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Слободянюк, Владислав Юрійович; Slobodianiuk, Vladyslav; Данилишин, Богдан МихайловичItem Можливості короткострокових подорожей для українців в Європі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Музика, Яна Сергіївна; Muzyka, Yana; Бойко, Наталія ОлександрівнаКваліфікаційна бакалаврська робота виконана з метою аналізу можливостей короткострокових подорожей для українців в Європі. У роботі розкриті сутність, типологізацію та принципи організації короткострокових пожорожей, проаналізовано фактори розвитку подорожей для українців в Європі, оцінено основні туристичні напрямки та популярність країн, проаналізовано стан і особливості короткострокових подорожей для українців в Європі, надано характеристику транспортній логістиці здійснення короткострокових подорожей в Європі, досліджено роль провідних транспортних підприємств у просуванні короткострокових подорожей під час військової агресії. Також було розроблено самодіяльний тур для українців в Європу та івент-заходи до нього. The qualifying bachelor's work was carried out with the aim of analyzing the possibilities of short-term travel for Ukrainians in Europe. The work reveals the essence, typology and principles of the organization of short-term trips, analyzes the factors of travel development for Ukrainians in Europe, evaluates the main tourist destinations and the popularity of countries, analyzes the state and features of short-term trips for Ukrainians in Europe, characterizes the transport logistics of short-term trips in Europe, the role of leading transport companies in the promotion of short-term travel during military aggression is investigated. An amateur tour for Ukrainians to Europe and related events were also developed.Item Нові екскурсійно-туристичні можливості Київщини і їх роль у розвитку конкурентоспроможності громад області(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Кобець, Дмитро Дмитрович; Kobets, Dmytro; Ілляшенко, Інна ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі досліджується роль екскурсійно-туристичної діяльності як елемента конкурентоспроможності регіону. Туризм розглядається як ключовий фактор економічного розвитку, підвищення привабливості громад, збереження культурної спадщини та покращення інфраструктури. Робота включає аналіз існуючого екскурсійно-туристичного потенціалу Київської області, оцінку перспектив та пропозиції щодо використання нових можливостей, а також розробку пропозицій щодо методів підвищення туристичної конкурентоспроможності. Особлива увага приділяється розвитку екотуризму, якості послуг та використанню цифрового маркетингу. The thesis explores the role of excursion and tourist activities as an element of the region's competitiveness. Tourism is viewed as a key factor in economic development, increasing the attractiveness of communities, preserving cultural heritage, and improving infrastructure. The work includes an analysis of the existing excursion and tourist potential of the Kyiv region, an assessment of prospects and proposals for using new opportunities, as well as the development of proposals for methods to increase tourist competitiveness. Particular attention is paid to the development of ecotourism,the quality of services, and the use of digital marketing.Item Оновлення туристичного продукту дестинацій, що зазнали незначних руйнувань під час збройного конфлікту в Україні на прикладі Миколаївської області(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Козіна, Крістіна Віталіївна; Kozina, Kristina; Бойко, Наталія ОлександрівнаДосліджено туристичний продукт дестинацій, його сутність та передумови розвитку, зокрема в постконфліктних зонах. Проаналізовано вплив воєнних руйнувань на туристичну інфраструктуру Миколаївської області та її ресурсний потенціал у повоєнний період. Розроблено стратегію відновлення та нові підходи до безпеки туристів в умовах високого ризику. Запропоновано розроблений проєкт "Компас відваги", який пропонує інноваційні рішення для підвищення туристичної привабливості регіону та забезпечення безпеки учасників. The tourist product of destinations, its essence and prerequisites for development, in particular in post-conflict areas, are studied. The impact of military destruction on the tourist infrastructure of Mykolaiv region and its resource potential in the post-war period is analysed. A recovery strategy and new approaches to tourist safety in high-risk environments have been developed. The author proposes the developed project "Compass of Courage", which offers innovative solutions to increase the tourist attractiveness of the region and ensure the safety of participants.Item Організація велосипедного туризму як складова сталого розвитку регіону (на прикладі Вінницької області)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Пивоварова, Анна Сергіївна; Pyvovarova, Anna; Ілляшенко, Інна ОлегівнаНаписання дипломної роботи має на меті розробку велосипедного туру у Вінницькій області. Досліджено стан та перспективи розвитку велосипедного туризму, його вплив на сталий розвиток, інфраструктуру та особливості регіону. Розроблено новий маршрут для підтримки сталого розвитку. Практичне значення роботи полягає у аналізі теоретичних і методологічних аспектів велосипедного туризму у Вінницькій області. The writing of this diploma work aims to develop a bicycle tour in the Vinnytsia region. The study analyzes the state and prospects of bicycle tourism, its impact on sustainable development, infrastructure, and regional features. A new route supports sustainable development goals. The practical significance lies in analyzing theoretical and methodological aspects of bicycle tourism in the Vinnytsia region.Item Організація екологічно сталого туризму територіальної громади Ясіня: домінанти та перспективи(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Шашенко, Ірина Тарасівна; Shashenko, Iryna; Обиход, Ганна ОлександрівнаМетою дипломної роботи є дослідження перспектив розвитку екологічно сталого туризму в громаді Ясіня. Визначено основні напрями екологічного туризму і проведено аналіз зарубіжного досвіду. Особлива увага приділяється новим туристичним маршрутам для збереження природних і культурних ресурсів. Практична значущість включає розвиток місцевого туризму, підвищення екологічної свідомості та економічне зростання регіону. The purpose of the thesis is to study the prospects for the development of ecologically sustainable tourism in the community of Yasinia. The main directions of ecological tourism are identified and foreign experience is analyzed. Particular attention is paid to new tourist routes for the preservation of natural and cultural resources. The practical significance lies in the development of local tourism, raising environmental awareness and economic growth of the region.Item Особливості використання історико-культурного та природного потенціалу регіону як фактору розвитку туризму дестинації (на прикладі Закарпатської області)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Осипенко, Захар Володимирович; Osypenko, Zakhar; Бойко, Наталія ОлександрівнаДипломна робота присвячена дослідженню особливостей використання історико-культурного та природного потенціалу регіону як фактору розвитку туризму дестинації. У роботі досліджено передумови розвитку, сучасний стан та територіальні особливості розвитку туристичних дестинацій Закарпаття. Розроблено тур для реабілітації військових та запропоновано шляхи підвищення туристичної привабливості регіону. The thesis is devoted to the study of the peculiarities of using the historical, cultural and natural potential of the region as a factor in the development of tourism in the destination. The work investigates the prerequisites for the development, current state and territorial features of the development of tourist destinations in Transcarpathia. A tour for the rehabilitation of the military is developed and ways to increase the tourist attractiveness of the region are proposed.Item Особливості організації міжнародних подорожей вітчизняним туроперейтингом в умовах збройного конфлікту в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Яковлєва, Юлія Віталіївна; Yakovlieva, Yuliia; Юрченко, Крістіна МихайлівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи була розробка проєкту створення та впровадження міжнародних перевезень в кризових умовах, задля соціально економічно розвитку ТОВ «Анекс Тур» під час збройного конфлікту. The purpose of the qualifying bachelor's thesis was to develop a project for the creation and implementation of international transportation in crisis conditions, for the socio-economic development of "Annex Tour" LLC during the armed conflict.Item Особливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту регіону в умовах повоєнного відновлення на прикладі Київської області(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Халюта, Анна Сергіївна; Khaliuta, Anna; Бойко, Наталія ОлександрівнаТуристична галузь виявилася однією з найбільш вразливих перед повномасштабним вторгненням російської федерації в Україну. Втрати української туристичної економіки під час війни значно перевищили втрати від пандемії коронавірусу. Ключовими викликами стали відсутність туристичних потоків в Україну, відтік інвестицій із сфери туризму, високий рівень небезпеки перебування в багатьох регіонах країни, зруйнованість туристичної інфраструктури. Незавершеність адміністративно-територіальної реформи, фінансова недостатність, безпрецедентний відплив людських ресурсів із значними втратами туристичної галузі актуалізують науковий пошук щодо зменшення негативних наслідків сучасної кризи у сфері туризму. Реалізація визначених стратегічних цілей можлива за умови формування конкурентоспроможних туристичних продуктів регіонів України, що будуть гарантувати довгострокову стійкість розвитку туризму в Україні в повоєнний період. The tourism industry turned out to be one of the most vulnerable to a full-scale invasion of the Russian Federation into Ukraine. The losses of the Ukrainian tourism economy during the war significantly exceeded the losses from the coronavirus pandemic. The key challenges were the lack of tourist flows to Ukraine, the outflow of investments from the field of tourism, the high level of danger of staying in many regions of the country, the destruction of the tourist infrastructure. The incompleteness of the administrative-territorial reform, financial insufficiency, an unprecedented outflow of human resources with significant losses in the tourism industry, actualize the scientific search for reducing the negative consequences of the current crisis in the field of tourism. The implementation of the defined strategic goals is possible under the condition of the formation of competitive tourism products of the regions of Ukraine, which will guarantee the long-term sustainability of the development of tourism in Ukraine in the post-war period.Item Перспективи розвитку купально-пляжного туризму в Україні у післявоєнний період(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Рзаєва, Ельміра Маірівна; Rzaieva, Elmira; Бойко, Наталія ОлександрівнаУ дипломній роботі зроблено теоретичне узагальнення такого поняття як купально-пляжний туризм на річках та озерах в Україні. Проаналізувано водний туризм як напрям рекреаційного туризму в Україні, визначино передумови розвитку та досліджено стан купально-пляжного туризму, а також вплив воєнних дій на розвиток водного туризму в Україні. Розроблено карту сучасних актуальних пропозицій для купально-пляжного туризму в Україні. Зроблено оцінку інфраструктурних та екологічних можливостей та розроблені пропозиції щодо організації купально-пляжного туризму в Україні. In the thesis, a theoretical generalization of such a concept as bathing and beach tourism on rivers and lakes in Ukraine is made. Water tourism as a direction of recreational tourism in Ukraine was analyzed, prerequisites for development were determined, and the state of bathing and beach tourism was investigated, as well as the impact of military operations on the development of water tourism in Ukraine. A map of current current offers for bathing and beach tourism in Ukraine has been developed. An assessment of infrastructural and ecological opportunities was made and proposals were developed regarding the organization of bathing and beach tourism in Ukraine.Item Ринок туристичних послуг м. Львова в умовах військового стану: кращі практики та досвід(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-14) Татієвський, Владислав Олександрович; Tatiievskyi, Vladyslav; Обиход, Ганна ОлександрівнаУ роботі досліджується ринок туристичних послуг Львова в умовах воєнного стану. Проведено аналіз впливу військових дій на туристичний сектор, виявлено ключові проблеми та загрози. Розроблено рекомендації щодо збереження та розвитку туристичної галузі в кризових умовах, включаючи вдосконалення управлінських механізмів і маркетингових стратегій. The work examines the market of tourist services in Lviv under martial law. An analysis of the impact of military operations on the tourism sector was carried out, key problems and threats were identified. Recommendations have been developed for the preservation and development of the tourism industry in crisis conditions, including the improvement of management mechanisms and marketing strategies.Item Розвиток курортів українських Карпат для повоєнної реабілітації постраждалих від військової агресії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Вегеря, Єлизавета Юріївна; Veheria, Yelyzaveta; Богославець, Оксана ГригорівнаНаписання дипломної роботи є визначення основних векторів розвитку курортів українських Карпат для повоєнної реабілітації постраждалих від військової агресії та визначення особливостей даного напрямку в реаліях сучасної України. У роботі запропонована програма реабілітації для військових та дітей України, а також шляхи удосконалення матеріально-технічної бази українських курортів для реабілітації. The writing of the thesis is the determination of the main vectors of the development of resorts of the Ukrainian Carpathians for the post-war rehabilitation of victims of military aggression and the determination of the features of this direction in realities of modern Ukraine. The work proposes a rehabilitation program for military personnel and children of Ukraine, as well as ways to improve the material and technical base of Ukrainian resorts for rehabilitation.Item Розробка стратегії формування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Доліба, Дар'я Володимиріна; Doliba, Daria; Шевчук, Оксана ВасилівнаУ даній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти подієвого маркетингу та розроблено заходи подієвого характеру як способу просування бренду. Здійснено аналіз використання засобів івент-маркетингу під час просування бренду, а також описано культурно-етичні аспекти просування бренду шляхом івент-маркетингу. Виконано аналіз ідеї проєкту ТМ «Nemiroff» та обґрунтовано соціокультурну цінність проєкту просування бренду. Також досліджено наявні ресурси та стейкхолдерів проєкту просування бренду, а також описано підготовчий етап розробки стратегії формування бренду. У завершальній частині розроблено стратегію формування бренду з використанням інструментів івент-маркетингу та проведено оцінку її ефективності. In this qualification work, the theoretical and practical aspects of event marketing were investigated and event-related measures were developed as a way of brand promotion. An analysis of the use of event marketing tools during brand promotion was carried out, and cultural and ethical aspects of brand promotion through event marketing were also described. The analysis of the idea of the TM "Nemiroff" project was performed and the socio-cultural value of the brand promotion project was substantiated. The available resources and stakeholders of the brand promotion project were also investigated, as well as the preparatory stage of the development of the brand formation strategy was described. In the final part, a brand formation strategy using event marketing tools was developed and its effectiveness was evaluated.