№ 6 (64) листопад – грудень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 6 (64) листопад – грудень by Subject "339.13:334"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Примак, Тетяна ОлександрівнаФормування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.