Browse
Recent Submissions
Item Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Данніков, Олег ВолодимировичЗа сучасних умов оцінка ситуації, що склалася на ринку освітніх послуг, має основуватись на результатах маркетингових досліджень, що дозволяють визначати потенціал конкурентоспроможності закладів освіти загалом і ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана» зокрема, оцінювати поточні конкурентні позиції, обґрунтовувати стратегію розвитку.Item Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Кочкіна, Наталія; Румянцева, АлінаУ статті проаналізовано мотиваційні чинники ефективності процесу просування страхових послуг в Україні. Визначено ключові поведінкові чинники та мотивацію потенційних споживачів. Розкрито основні комунікаційні проблеми просування страхових послуг і розроблено рекомендації з підвищення їх ефективності.Item Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Сульповар, Лев; Богачова, ТетянаУ статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.Item Сім компаній, які забезпечують 70% обсягу ринку аутсорсингових контакт-центрів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Зінчук, АннаУкраїнська Асоціація Директ Маркетингу (УАДМ) і Клуб керівників кол-центрів HotSkill завершили піврічне дослідження ринку аутсорсингових контакт-центрів України.Item Презентація огляд ринку консалтингових послуг в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)За матеріалами презентації "Ринку консультаційних послуг в Україні" Програми ділових консультацій Європейського банку реконструкції і розвитку 24 листопада 2010 р.Item Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Коноплянникова, МаріаннаЯк застосувати комунікації на підприємствах картографо-геодезичної галузі України? Які особливості комунікацій в цій сфері, рівень їх розвитку, цим основним проблемам приділено увагу в данній статті.Item Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Граніш, СвітланаУ статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості рекламних засобів масової нформації, запропоновано напрями їх подальшого розвитку на споживчому ринку.Item Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Примак, Тетяна ОлександрівнаФормування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з одного боку, є агресивною політикою підприємств стосовно споживачів, а з іншого - необхідна умова існування будь якої організації. Метою статті є презентація результатів дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні вітчизняної реклами та тієї, що по дається на українських рекламо носіях іноземними компаніями з урахуванням адаптації її до українського ринку за період 2003-2010 рр.Item Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Хліпала, ПавелУ статті розглядаються проблеми створення і проведення соціальних кампаній, зосереджуючи увагу на специфічних характеристиках рекламних акцій, проведених на замовлення некомерційних організацій.Item Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Старостіна, Алла; Кравченко, Володимир; Шмиглюк, Дар’яЕфективне управління ризиками в економіці взагалі та в такій її ключовій сфері, як банківська зокрема, є одним із вирішальних факторів забезпечення сталої динаміки соціально-економічного розвитку будь якої країни.Item Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11) Семак, Богдан; Іванова, ЛіліяПроаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю; розкрито роль маркетингу у формуванні українського ринку екотекстилю на вказаних етапах.Item Премія «EFFI AWARDS» 2010(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)На початку грудня 2010 року маркетологи зібрались, щоб обговорити питання ефективності проведення рекламних кампаній і складання маркетингових бюджетів. Саме так позиціонує себе премія «EFFI AWARDS», якою нагороджуються за найбільш ефективні рішення в рекламі, що репрезентують на конференції як успішні кейси.Item Кваліфікаційні іспити(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Чергові кваліфікаційні іспити УАМ відбулися у грудні 2010 року в НТТУ «Київський політехнічний інститут». Претендентами на здобуття кваліфікаційного рівня «Менеджер з маркетингових досліджень» стали студенти і випускники кафедри промислового маркетингу НТТУ «КПІ».