2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "companies"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Пріоритети міжнародної маркетингової діяльності фармацевтичних компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Захаров, Андрій Олександрович; Zakharov, Andrii; Іринчина, Інна БорисівнаДипломна робота присвячена дослідженню актуальних питань міжнародного маркетингу у фармацевтичній галузі. Розглянуто становлення та розвиток маркетингової діяльності на міжнародному фармацевтичному ринку, проаналізовано його маркетингове середовище, визначено глобальні тенденції розвитку. Досліджено конкурентне середовище, практику міжнародного маркетингу фармацевтичних компаній та стан фармацевтичного ринку України. У роботі обґрунтовано напрями розвитку міжнародного маркетингу, запропоновано стратегії забезпечення конкурентоспроможності, розглянуто ефективну практику просування інноваційних препаратів. Висновки роботи підкреслюють важливість інновацій, адаптації до ринкових особливостей, та стратегічної співпраці для фармацевтичних компаній на глобальному ринку. Робота має практичне значення для розробки маркетингових стратегій у фармацевтиці. The thesis is devoted to the research of current issues of international marketing in the pharmaceutical industry. The formation and development of marketing activity on the international pharmaceutical market is considered, its marketing environment is analyzed, and global development trends are determined. The competitive environment, the practice of international marketing of pharmaceutical companies and the state of the pharmaceutical market of Ukraine were studied. The work substantiates the directions of international marketing development, proposes strategies for ensuring competitiveness, and considers the effective practice of promoting innovative drugs. The conclusions of the work emphasize the importance of innovation, adaptation to market features, and strategic cooperation for pharmaceutical companies in the global market. The work is of practical importance for the development of marketing strategies in pharmaceuticals.