Browse
Recent Submissions
Item Розвиток міжнародної торговельно-маркетингової діяльності малих та середніх підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Чирікіна, Єлизавета Андріївна; Chyrikina, Yelyzaveta; Циганкова, Тетяна МихайлівнаДосліджено діяльність малих і середніх підприємств як ключового елемента сучасної економіки, що забезпечує значний внесок у ВВП, створення робочих місць та інноваційний розвиток. Розкрито сутність та основні функції МСП, проаналізовано фактори, що впливають на ефективність їхньої діяльності. Особливу увагу приділено ролі МСП у формуванні стійкої економіки та їхньому значенні для регіонального розвитку. The activities of small and medium-sized enterprises as a key element of the modern economy, providing a significant contribution to GDP, job creation and innovative development, are studied. The essence and main functions of SMEs are revealed, the factors influencing the effectiveness of their activities are analyzed. Particular attention is paid to the role of SMEs in the formation of a sustainable economy and their importance for regional development.Item Формування асортиментної політики імпортера на ринку сантехнічної продукції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Струк, Олег Олександрович; Struk, Oleh; Гордєєва, Тамара ФедорівнаОб’єктом дослідження є процеси формування та управління асортиментною політикою фірми-імпортера. Предметом дослідження є підходи до удосконалення асортиментної політики на ринку сантехнічної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Метою є аналіз тенденцій розвитку ринку та обґрунтування шляхів удосконалення асортиментної політики компанії-імпортера. У роботі застосовано ABC-аналіз для оптимізації асортименту, що дозволяє визначити прибуткові товарні групи та переглянути менш дохідні. Результати дослідження можуть бути використані компаніями для підвищення ефективності управління асортиментом та зміцнення їх конкурентних позицій. The object of the study is the processes of forming and managing the assortment policy of an importing company. The subject focuses on improving the assortment policy in the sanitary ware market to enhance competitiveness. The aim is to analyze market trends and substantiate ways to optimize the importing company’s assortment policy. The study applies ABC analysis to identify high-profit product groups for development and reassess less profitable ones. The findings can assist companies in improving assortment management efficiency and strengthening their competitive positions in the market.Item Інформаційно-комунікаційні послуги у розвитку міжнародного бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Сліпухіна, Катерина Вадимівна; Slipukhina, Kateryna; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаДипломна робота «Інформаційно-комунікаційні послуги у розвитку міжнародного бізнесу» присвячена дослідженню ролі цих послуг у міжнародній діяльності. Розглянуто етапи розвитку, чинники впливу та сучасні тенденції ринку. Проаналізовано досвід міжнародних компаній і ТОВ «ДМП ГРУП». Запропоновано напрями вдосконалення та визначено пріоритети розвитку інформаційно-комунікаційних послуг в Україні. The diploma thesis «Information and communication services in the development of international business» focuses on the role of these services in international activities. It examines development stages, influencing factors, and current market trends. The study analyzes the experience of international companies and DMP Group LLC. Directions for improvement and priorities for the development of information and communication services in Ukraine are proposed.Item Тенденції розвитку міжнародного агробізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Плахотник, Олександр Володимирович; Plakhotnyk, Oleksandr; Циганкова, Тетяна МихайлівнаКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню тенденцій розвитку міжнародного агробізнесу. У роботі розглянуто теоретичні основи міжнародного агробізнесу, сучасний стан та ключові тенденції в агропродовольчій сфері. Особлива увага приділена інноваціям, технологічному прогресу та соціально-екологічним аспектам аграрного сектора. Також проаналізовано роль України на світових агропродовольчих ринках, визначено пріоритети її інтеграції у міжнародний агробізнес. Практичні рекомендації орієнтовані на забезпечення сталого розвитку аграрної галузі з урахуванням глобальних викликів та можливостей. The master’s qualification thesis is devoted to the study of trends in the development of international agribusiness. The work examines the theoretical foundations of international agribusiness, the current state, and key trends in the agri-food sector. Particular attention is given to innovations, technological progress, and socio-environmental aspects of the agricultural sector. The role of Ukraine in global agri-food markets is analyzed, and priorities for its integration into international agribusiness are identified. Practical recommendations focus on ensuring the sustainable development of the agricultural sector, considering global challenges and opportunities technologies for promotion in foreign markets are proposed.Item Диверсифікація зовнішньої торгівлі в економічній політиці держави(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Мельниченко, Олена Валентинівна; Melnychenko, Olena; Циганкова, Тетяна МихайлівнаОсновною метою дослідження є аналіз економічних переваг диверсифікації зовнішньої торгівлі, оцінка її впливу на економічну стабільність держави та визначення практичних рекомендацій щодо впровадження диверсифікаційної політики. У роботі розглядаються основні теоретичні підходи до поняття диверсифікації в зовнішній торгівлі, досліджуються фактори, що впливають на її розвиток, а також оцінюються ключові ризики та виклики для держав, орієнтованих на обмежений спектр товарів і партнерів у зовнішньоекономічній діяльності. Зокрема, проаналізовано структуру зовнішньої торгівлі України, виявлено основні проблеми її концентрації на кількох товарних групах та ринках збуту, що створює загрози залежності від зовнішніх економічних і політичних чинників. The main purpose of the study is to analyze the economic benefits of foreign trade diversification, assess its impact on the economic stability of the state and identify practical recommendations for the implementation of diversification policy. The paper examines the main theoretical approaches to the concept of diversification in foreign trade, explores the factors influencing its development, and assesses the key risks and challenges for countries focused on a limited range of goods and partners in foreign economic activity. In particular, the structure of Ukraine’s foreign trade is analyzed, and the main problems of its concentration in several product groups and markets are identified, which creates threats of dependence on external economic and political factors.Item Глобальні тренди розвитку торгівлі аудиторськими послугами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Маринчук Анастасія Петрівна; Marynchuk, Anastasiia; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі «Світові тенденції розвитку торгівлі аудиторськими послугами» досліджується стан та динаміка світового ринку аудиторських послуг з акцентом на фірмах «Великої четвірки». У ньому розглядаються економічні тенденції, технологічні інновації та стратегічні дії PwC. Дослідження висвітлює фінансову прозорість, штучний інтелект та роль блокчейна в модернізації аудиту, аналіз позиціонування PwC на світовому та українському ринку. Рекомендації стосуються оптимізації методології аудиту та підтримки конкурентоспроможності на динамічному світовому ринку. The master’s thesis, «Global trends in the development of audit services trade», explores the state and dynamics of the global audit services market, focusing on the «Big Four» firms. It examines economic trends, technological innovations, and PwC’s strategic responses. The study highlights financial transparency, AI, and blockchain’s role in audit modernization, analyzing PwC’s global and Ukrainian market positioning. Recommendations address optimizing audit methodologies and maintaining competitiveness in a dynamic global market.Item Пріоритети міжнародної маркетингової діяльності фармацевтичних компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Захаров, Андрій Олександрович; Zakharov, Andrii; Іринчина, Інна БорисівнаДипломна робота присвячена дослідженню актуальних питань міжнародного маркетингу у фармацевтичній галузі. Розглянуто становлення та розвиток маркетингової діяльності на міжнародному фармацевтичному ринку, проаналізовано його маркетингове середовище, визначено глобальні тенденції розвитку. Досліджено конкурентне середовище, практику міжнародного маркетингу фармацевтичних компаній та стан фармацевтичного ринку України. У роботі обґрунтовано напрями розвитку міжнародного маркетингу, запропоновано стратегії забезпечення конкурентоспроможності, розглянуто ефективну практику просування інноваційних препаратів. Висновки роботи підкреслюють важливість інновацій, адаптації до ринкових особливостей, та стратегічної співпраці для фармацевтичних компаній на глобальному ринку. Робота має практичне значення для розробки маркетингових стратегій у фармацевтиці. The thesis is devoted to the research of current issues of international marketing in the pharmaceutical industry. The formation and development of marketing activity on the international pharmaceutical market is considered, its marketing environment is analyzed, and global development trends are determined. The competitive environment, the practice of international marketing of pharmaceutical companies and the state of the pharmaceutical market of Ukraine were studied. The work substantiates the directions of international marketing development, proposes strategies for ensuring competitiveness, and considers the effective practice of promoting innovative drugs. The conclusions of the work emphasize the importance of innovation, adaptation to market features, and strategic cooperation for pharmaceutical companies in the global market. The work is of practical importance for the development of marketing strategies in pharmaceuticals.Item Домінанти та перспективи розвитку світового ринку вживаних автомобілів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Дідик, Дмитро Андрійович; Didyk, Dmytro; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаУ кваліфікаційній роботі досліджуються домінанти розвитку світового ринку вживаних автомобілів. Аналізується вплив економічних, соціальних та технологічних факторів, зокрема зростання попиту на доступні і екологічні автомобілі, а також роль глобалізації і цифровізації в онлайн-торгівлі. Оцінюються конкурентне середовище, електромобілі та екологічні вимоги. Прогнозуються майбутні тенденції з урахуванням міжнародної торгівлі і регуляторних змін. The qualification work explores the dominants of the global used car market. It analyses the impact of economic, social and technological factors, including the growing demand for affordable and environmentally friendly cars, as well as the role of globalisation and digitalisation in online trading. The competitive environment, electric vehicles and environmental requirements are assessed. Future trends are forecasted, taking into account international trade and regulatory changes.Item Вдосконалення систем підтримки та просування національного експорту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Дендеберя, Дарина Олександрівна; Dendeberia, Daryna; Яценко, Ольга МиколаївнаУ дипломній роботі проаналізовано теоретичні засади та особливості експорту, інструменти підтримки та просування експорту, методи та критерії оцінки ефективності системи підтримки експорту. Окрему частину дипломної роботи присвячено аналізу сучасних конкурентоспроможних моделей розвитку експорту, структурних змін у світовій торгівлі, особливостей торговельної політики України та системи підтримки та просування експорту. Автор визначає вплив цих складових на економіку України. Систему підтримки та просування експорту в Україні необхідно зробити більш ефективною. У роботі сформульовано рекомендації для експортерів на цільових ринках, запропоновано модернізацію експортної стратегії України та шляхи підвищення ефективності національної моделі підтримки та просування експорту. The thesis analyses the theoretical foundations and features of exports, export instruments, methods and criteria for assessing the effectiveness of the export support system. A separate part of the thesis is devoted to the analysis of modern competitive models of export development, structural changes in world trade, peculiarities of Ukraine's trade policy and the system of export support and promotion. The author determines the impact of these components on the Ukrainian economy. The system of export support and promotion in Ukraine needs to be made more efficient. The thesis formulates recommendations for exporters in target markets, proposes modernisation of Ukraine’s export strategy and ways to improve the efficiency of the national model of export support and promotion.Item Соціальні мережі у розвитку міжнародного бізнесу малих та середніх підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Даниленко, Микола Миколайович; Danylenko, Mykola; Олефіренко, Вікторія ВолодимирівнаУ цій магістерській роботі досліджується роль соціальних мереж у сприянні розвитку міжнародного бізнесу для малих і середніх підприємств (МСП). Дослідження порівнює стратегії МСП на міжнародному та українському ринках, аналізуючи найкращі практики для впізнаваності бренду та конкурентної переваги, приводить приклади та стратегії реальних стратегій. This master’s thesis examines the role of social networks in promoting international business development for small and medium-sized enterprises (SMEs). The study compares the strategies of SMEs in the international and Ukrainian markets, analyzing the best practices for brand recognition and competitive advantage, gives examples and strategies of real strategies.Item Цифровізація міжнародного маркетингу нерухомості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Волошенко, Катерина Вікторівна; Voloshenko, Kateryna; Солодковська, Ганна ВолодимирівнаМагістерська робота «Діджиталізація міжнародного маркетингу нерухомості» присвячена дослідженню трансформаційного впливу цифрових маркетингових стратегій на світові практики у сфері нерухомості. Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення інструментів цифрового маркетингу Deveraux Apartment Communities на основі аналізу сучасних тенденцій діджиталізації, глобальної та регіональної специфіки, а також практик провідних світових компаній у сфері нерухомості. У дослідженні висвітлено еволюцію цифрового маркетингу, визначено ключові стратегії та розглянуто їх застосування у сфері нерухомості. Визначено особливості діджиталізації міжнародної маркетингової діяльності в секторі нерухомості та охарактеризовано регіональні особливості цифрового маркетингу нерухомості. Проаналізовано досвід використання інструментів цифрового маркетингу провідними компаніями на міжнародному ринку. На прикладі кейсів провідних компаній проаналізовано практичні наслідки діджиталізації. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегії цифрового маркетингу компанії Deveraux Apartment Communities. Отримані результати розкривають значні можливості для покращення залучення клієнтів, операційної ефективності та охоплення ринку. Запропоновані рекомендації зосереджені на впровадженні адаптивних цифрових стратегій для оптимізації позиціонування Deveraux на світовому ринку. The master’s thesis, titled «Digitalization of international real estate marketing», investigates the transformative impact of digital marketing strategies on global real estate practices. The purpose of the study is to develop recommendations for enhancing the digital marketing tools of Deveraux Apartment Communities based on an analysis of modern digitalization trends, global and regional specifics, and the practices of leading global companies in the real estate sector. The research highlights the evolution of digital marketing, identifies key strategies and examines their application in the real estate sector. The features of digitalization of international marketing activities in the real estate sector are identified, and regional peculiarities of digital marketing of real estate are characterized. The author analyzes the experience of using digital marketing tools by leading companies in the international market. Case studies of leading companies provide insight into the practical implications of digitalization. Recommendations were developed to improve the digital marketing strategy of Deveraux Apartment Communities. The findings reveal significant opportunities for improving customer engagement, operational efficiency, and market reach. The proposed recommendations focus on adopting adaptive digital strategies to optimize Deveraux’s global market positioning.Item Цифровий маркетинг у розвитку міжнародного готельного бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Бутирський, Нікіта Олександрович; Butyrskyi, Nikita; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаМагістерська робота присвячена дослідженню ключової ролі цифрового маркетингу в розвитку міжнародного готельного бізнесу. У першому розділі представлено теоретичний огляд сутності та значущості цифрового маркетингу в індустрії гостинності, розглянуто різні концепції та класифікації, а також історичні та сучасні тенденції. Другий розділ аналізує застосування цифрового маркетингу в міжнародному готельному секторі. Висвітлено світовий досвід і зосереджено увагу на готелі «Ambassador Plaza», здійснено оцінку його внутрішнього та зовнішнього середовища для використання цифрових маркетингових інструментів та виявлено актуальні тенденції у цій сфері. Третій розділ визначає пріоритети розвитку цифрової маркетингової стратегії для готелю «Ambassador Plaza». Запропоновано інноваційні інструменти цифрового маркетингу, спрямовані на стимулювання міжнародного зростання бізнесу, та оцінено ефективність запропонованих заходів. Дослідження підкреслює необхідність впровадження ефективних стратегій цифрового маркетингу міжнародними готелями для збереження конкурентоспроможності та підвищення рівня взаємодії з клієнтами в умовах ринку, що стрімко розвивається. The master’s thesis is dedicated to exploring the pivotal role of digital marketing in the advancement of the international hotel business. The first chapter provides a theoretical overview of digital marketing’s essence and significance in the hospitality industry, detailing various concepts and classifications, as well as historical and contemporary trends. The second chapter analyzes the application of digital marketing in the international hotel sector. It includes a review of global practices and focuses on the «Ambassador Plaza» hotel, evaluating its internal and external environments for digital marketing utilization and identifying current trends in this area. The third chapter outlines priorities for developing a digital marketing strategy for the «Ambassador Plaza» hotel. It presents innovative digital marketing tools aimed at fostering international business growth and assesses the effectiveness of the proposed measures. This research emphasizes the necessity for international hotels to implement robust digital marketing strategies to remain competitive and enhance customer engagement in a rapidly evolving market.Item Розвиток експортного потенціалу підприємств харчової промисловості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-18) Акуленко, Ігор Вячеславович; Akulenko, Ihor; Лиськова, Леся МиколаївнаКваліфікаційна магістерська робота присвячена дослідженню розвитку експортного потенціалу підприємств харчової промисловості на прикладі ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат». У роботі розкрито сутність експортного потенціалу, визначено чинники його формування та методи оцінки. Проведено аналіз експортної діяльності підприємства, визначено основні проблеми та перспективи розвитку. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо вдосконалення експортної стратегії підприємства для зміцнення його позицій на міжнародних ринках. The master’s qualification work focuses on the development of export potential of food industry enterprises, using LLC «Zhytomyr Meat Processing Plant» as a case study. The research explores the essence of export potential, identifies factors influencing its development, and analyzes evaluation methods. A comprehensive review of the company’s export activities has been conducted, highlighting key challenges and growth opportunities. Based on the findings, recommendations have been developed to enhance the enterprise’s export strategy and strengthen its competitiveness in international markets.Item Маркетингові технології локалізації продукту та комунікацій для міжнародних брендів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Абрамович, Тетяна Олександрівна; Abramovych, Tetiana; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаРоботу присвячено дослідженню сутністі, генезису та етапам розвитку маркетингових технологій локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів. У роботі висвітлено сутність чинників та імперативів, що впливають на процес локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів; охарактеризувано сучасні підходи до вибору маркетингових технологій для локалізації продукту та комунікацій міжнародних брендів; провести аналіз світового досвіду запровадження маркетингових технологій локалізації продукту та комунікацій для міжнародних брендів. Проведено аналіз поточних стратегій та інструментів локалізації продукту та комунікацій на ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК»; оцінено вплив локалізації на споживчі переваги та ринкову позицію ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК». За результатами роботи зроблено висновки та запропоновано рекомендації щодо можливості адаптації цифрових інструментів для вдосконалення комунікацій ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК» з міжнародною аудиторією; наведено пропозиції щодо впровадження новітніх маркетингових інструментів для успішної локалізації продукту та комунікацій ТОВ «ІННОВАЕСТЕТІК». Висновки роботи можуть використовуватися для оптимізації локалізації продукту в компанії, що сприятиме зміцненню її ринкової позиції та покращенню стратегії маркетингу. The work is devoted to the study of the essence, genesis and stages of development of marketing technologies for product localization and communications of international brands. The work highlights the essence of factors and imperatives that influence the process of product localization and communications of international brands; describes modern approaches to the choice of marketing technologies for product localization and communications of international brands; analyzes the world experience of implementing marketing technologies for product localization and communications for international brands. An analysis of current strategies and tools for product localization and communications at INNOVAESTETIC LLC was conducted; the impact of localization on consumer preferences and market position of INNOVAESTETIC LLC was assessed. Based on the results of the work, conclusions were drawn and recommendations were offered regarding the possibility of adapting digital tools to improve communications of INNOVAESTETIC LLC with an international audience; proposals are made for the implementation of the latest marketing tools for the successful localization of the product and communications of INNOVAESTETIC LLC. The conclusions of the work can be used to optimize product localization in a company, which will help strengthen its market position and improve its marketing strategy.