Освітня програма «Системи штучного інтелекту»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Системи штучного інтелекту» by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка веб-додатку для генерації текстового контенту (для блогів, новинних статей, оглядів продуктів) на базі моделі штучного інтелекту ChatGPT(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-21) Гриценко, Павло Сергійович; Hrytsenko, Pavlo; Гордієнко, Iрина ВасилiвнаОб'єктом дослідження є процеси проектування та реалізації системи генерації текстового контенту з використанням штучного інтелекту моделі ChatGPT. Предметом є проектування та розробка веб-додатку для автоматизованої генерації контенту для блогів, новин і оглядів. Мета – створити ефективну систему, яка генеруватиме високоякісний текстовий контент. Завдання включають аналіз потреб, вивчення можливостей ChatGPT, розробку структурних характеристик, архітектури, інтеграційних механізмів, бази даних і програмного забезпечення, а також тестування системи. The object of the study is the process of designing and implementing a text content generation system using artificial intelligence of the ChatGPT model. The subject is the design and development of a web application for automated content generation for blogs, news and reviews. The goal is to create an efficient system that will generate high-quality text content. Tasks include needs analysis, study of ChatGPT capabilities, development of structural characteristics, architecture, integration mechanisms, database and software, and system testing.Item Розробка інтелектуальної системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв'язку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-21) Сергієнко, Ігор Олегович; Serhiienko, Ihor; Ситник, Ніна ВасилівнаКваліфікаційна магістерська робота присвячена актуальній проблемі автоматизації процесів комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку за допомогою інтелектуального чат-бота. Кваліфікаційна магістерська робота складається з трьох розділів, що пов’язані логічно між собою. Перший розділ є теоретичним. В ньому приведено аналіз задачі, що вирішується, а також наводиться дослідження та аналіз підходів до розробки інтелектуальних чат-ботів. Другий розділ є проєктним і присвячений детальному аналізу методів, моделей і підходів, які використовуються при створенні та функціонуванні систем штучного інтелекту. Зокрема розроблена архітектура системи та обґрунтовано використання методів машинного навчання. Третій розділ – конструктивний. Наведено організаційне, програмне та технічне забезпечення для системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку. Висвітлені питання побудови бази даних для інтелектуальної системи, бази знань, користувацького інтерфейсу. Обґрунтований комплекс технічних засобів, а також програмне забезпечення, що використовується для створення системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку. Висновки містять рекомендації щодо доцільності розробки та впровадження інтелектуальної системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку. The master's qualification work is devoted to the current problem of automating the processes of customer communication with a mobile operator using an intelligent chatbot. The master's qualification work consists of three sections that are logically interconnected. The first section is theoretical. It provides an analysis of the problem being solved, as well as research and analysis of approaches to developing intelligent chatbots. The second section is project-based and is dedicated to a detailed analysis of the methods, models, and approaches used in the creation and functioning of artificial intelligence systems. In particular, the system architecture is developed and the use of machine learning methods is justified. The third section is constructive. It presents the organizational, software, and technical support for the customer communication system with a mobile operator. Issues of building a database for the intelligent system, a knowledge base, and a user interface are highlighted. A set of technical means is substantiated, as well as the software used for creating a customer communication system with a mobile operator. The conclusions contain recommendations on the feasibility of developing and implementing an intelligent customer communication system with a mobile operator.Item Розробкаінтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів інтернет-магазину товарів риболовлі та туризму(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-24) Купріянов, Віталій Васильович; Kupriianov, Vitalii; Зінов`єва, Ірина СергіївнаКваліфікаційна магістерська робота присвячена проблемі покращення якості обслуговування клієнтів, оптимізації асортименту, підвищення ефективності маркетингових кампаній та прийняття обґрунтованих управлінських рішень. Кваліфікаційна магістерська робота складається з трьох розділів, що логічно пов’язані між собою. Перший розділ є теоретичним. В ньому проведено аналіз підходів до створення інтелектуальної підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів. Другий розділ присвячений характеристиці об’єкту дослідження і структурі підсистеми аналізу настроїв за відгуками користувачів та її компонентів Третій розділ є проєктним. Наведено приклад розробки проєктного рішення, що включає в себе моделювання та проектування бази знань для інтелектуальної підсистеми аналізу настроїв. Розроблено прототип користувацького інтерфейсу, його елементи та структуру. Висновки надають цінну інформацію, яку організації можуть використовувати для вдосконалення свого бізнесу, взаємодії з клієнтами, досвіду агента, розробки продуктів тощо. The master's thesis is dedicated to the problem of improving the quality of customer service, optimising the range of products, increasing the effectiveness of marketing campaigns and making informed management decisions. The qualifying master's thesis consists of three sections that are logically interconnected. The first chapter is theoretical. It analyses approaches to creating an intelligent subsystem for analysing sentiment based on user feedback. The second section describes the object of study and the structure of the subsystem for analysing sentiment based on user feedback and its components The third section is a design section. An example of the development of a design solution is presented, including modelling and designing a knowledge base for an intelligent sentiment analysis subsystem. A prototype of the user interface, its elements, and structure are developed. The conclusions provide valuable information that organisations can use to improve their business, customer experience, agent experience, product development, etc.Item Управління діяльністю магазину роздрібної торгівлі на основі технологій штучного інтелекту(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-05-26) Скачков, Нікіта Петрович; Skachkov, Nikita; Тішков, Богдан ОлександровичВ кваліфікаційній магістерській роботі оглядається проблема роздрібної торгівлі в Україні та проектується система для управління діяльністю магазину роздрібної торгівлі на основі технологій штучного інтелекту. В рамках проекту реалізується система для прогнозування прибутку. The qualifying master's thesis examines the problem of retail trade in Ukraine and designs a system for managing the activities of a retail store based on artificial intelligence technologies. As part of the project, a profit forecasting system is being implemented.