Освітня програма «Системи штучного інтелекту»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Системи штучного інтелекту» by Subject "context chatbot"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розробка інтелектуальної системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв'язку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-05-21) Сергієнко, Ігор Олегович; Serhiienko, Ihor; Ситник, Ніна ВасилівнаКваліфікаційна магістерська робота присвячена актуальній проблемі автоматизації процесів комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку за допомогою інтелектуального чат-бота. Кваліфікаційна магістерська робота складається з трьох розділів, що пов’язані логічно між собою. Перший розділ є теоретичним. В ньому приведено аналіз задачі, що вирішується, а також наводиться дослідження та аналіз підходів до розробки інтелектуальних чат-ботів. Другий розділ є проєктним і присвячений детальному аналізу методів, моделей і підходів, які використовуються при створенні та функціонуванні систем штучного інтелекту. Зокрема розроблена архітектура системи та обґрунтовано використання методів машинного навчання. Третій розділ – конструктивний. Наведено організаційне, програмне та технічне забезпечення для системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку. Висвітлені питання побудови бази даних для інтелектуальної системи, бази знань, користувацького інтерфейсу. Обґрунтований комплекс технічних засобів, а також програмне забезпечення, що використовується для створення системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку. Висновки містять рекомендації щодо доцільності розробки та впровадження інтелектуальної системи комунікації клієнтів з оператором мобільного зв’язку. The master's qualification work is devoted to the current problem of automating the processes of customer communication with a mobile operator using an intelligent chatbot. The master's qualification work consists of three sections that are logically interconnected. The first section is theoretical. It provides an analysis of the problem being solved, as well as research and analysis of approaches to developing intelligent chatbots. The second section is project-based and is dedicated to a detailed analysis of the methods, models, and approaches used in the creation and functioning of artificial intelligence systems. In particular, the system architecture is developed and the use of machine learning methods is justified. The third section is constructive. It presents the organizational, software, and technical support for the customer communication system with a mobile operator. Issues of building a database for the intelligent system, a knowledge base, and a user interface are highlighted. A set of technical means is substantiated, as well as the software used for creating a customer communication system with a mobile operator. The conclusions contain recommendations on the feasibility of developing and implementing an intelligent customer communication system with a mobile operator.