Спеціальні випуски
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Спеціальні випуски by Subject "659.117"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Залучення споживачів у процес обслуговування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Пащук, О. В.; Гребньов, Г. М.Розглядаються методологічні та практичні аспекти розвитку сфери послуг.Item Маркетингова політика комукікацій на ринку будівельних матеріалів(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Логвінова, В. Ю.Розглянуті питання розвитку маркетингових комунікацій в системі управління підприємств.Item Маркетингово орієнтований підхід до формування сфери ветеринарних послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Поперечний, С. І.; Одинак, Л. В.Розглянуто проблеми комплексного підходу до застосування маркетингу в системі організації ветеринарної практики.Item Маркетингові комунікації на місці продажу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Майборода, Ольга ОлександровнаРозглядаються проблеми впровадження інтегрованих маркетингових комунікацій на місці продажу.Item Основні тенденції розвитку системи маркетингових комунікацій підприємств виноробної галузі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Дьячук, І. В.Розглянуті проблеми просування винних брендів, розвитку винного України.Item Паблік рілейшнз у сфері освіти(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Троян, В. В.В даній статті вказано про необхідність застосування засобів паблік рілейшнз (РR) в сфері освітніх послуг. Вказані пропозиції щодо розробки бренду освітньої установи. Розроблена РR — програма на основі відомої формули RACE (Research, Action, Communications, Evaluation). Запропоновані найбільш відповідні до сфери послуг методи оцінки РR-дій.Item Створення та просування нової товарної марки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Шевченко, Олена ЛеонідівнаСтаття розкриває роль і призначення товарної марки на сучасному етапі розвитку маркетингової діяльності. Визначено особливості впливу товарної марки на цільового споживача, показано взаємозалежність таких понять як «товарна марка» і «бренд». Досліджено критерії розробки вдалої товарної назви, створення її підкріплення і принципів просування на ринку. Автором проаналізовано влив поведінкових аспектів людини на сприйняття товарних марок, а також їхній вплив на конструювання і перевірку комунікаційних повідомлень. Визначено основні рівні, які використовуються при розробці асоціативного простору марки.Item Сутність директ-маркетингу в інтегрованій системі маркетингової діяльності підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Папоян, А. М.Розглянуті питання розвитку інформаційно-рекламної індустрії, досліджені основні види директ-маркетингових послуг.Item Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Раупов, Р. Б.Висвітлюються теоретичні та практичні проблемие фективності маркетингових комунікацій.Item Формування маркетингової інформаційної системи на підприємствах сфери послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Луцій, О. П.Висвітлюються проблеми впровадження маркетингової інформаційної системи в системі управління підприємств сфери послуг.Item Функціональне наповнення засобу маркетингу послуг «фізичне оточення («упаковка») послуги»(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2006) Мальченко, Віктор МатвійовичВисвітлюються проблеми маркетингового наповнення та функції фізичного оточення — підтвердження послуг.