Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "artificial intelligence"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Цифрові технології в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бондаренко, Олена Володимирівна; Bondarenko, Olena; Ларіна, Ярослава СтепанівнаУ цій роботі розглядається вплив цифрових інструментів, таких, як інтернет-реклама, соціальні мережі, штучний інтелект, CRM-системи на маркетингову діяльність підприємства. Також, розглянуто кейс реального підприємства та сформовано низку рекомендацій, які можуть покращити маркетингові процеси підприємства. This paper examines the influence of digital tools, such as Internet advertising, social networks, artificial intelligence, and CRM systems on the marketing activities of the enterprise. Also, the case of a real enterprise was considered and a number of recommendations were formed that could improve the enterprise’s marketing processes.