Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 101
Results Per Page
Sort Options
Item Організація інтернет-маркетингу на підприємстві ТОВ «Інтертоп Україна»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лужна, Інна Володимирівна; Luzhna, Inna; Дима, Олександр ОлексійовичItem Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пильтяй, Максим Павлович; Pyltiai, Maksym; Василькова, Наталія ВолодимирівнаМагістерська робота розглядає стратегії та інструменти просування брендів підприємств в соціальних мережах. Дослідження фокусується на вивченні впливу соціальних мереж на створення та утримання бренду, враховуючи різні аспекти взаємодії з аудиторією. Робота включає аналіз ефективності рекламних кампаній, взаємодії зі споживачами та стратегій контент-маркетингу. Висновки дозволять розробити оптимальні методи взаємодії в інтернет-просторі для підвищення впливу бренду та зміцнення його позицій у сучасному бізнес-середовищі. The master’s thesis examines strategies and tools for promoting enterprise brands on social media. The research focuses on the impact of social media on brand creation and retention, taking into account various aspects of audience interaction. The work includes an analysis of the effectiveness of advertising campaigns, customer interaction, and content marketing strategies. The conclusions will help develop optimal methods of interaction in the online space to increase brand influence and strengthen its position in the modern business environment.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бузіна, Аліна Олександрівна; Buzina, AlinaItem Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Романченко, Дарина Олександрівна; Romanchenko, Daryna; Савич, Олександр ПетровичУ роботі досліджено основні інструменти цифрового маркетингу, їх застосування та оцінка ефективності. Проаналізовано діяльність ТОВ «Нексус Автомотів Україна», виділено маркетингові проблеми та запропоновані шляхи їх вирішення через інструменти цифрового маркетингу. Розроблено план впровадження цифрових інструментів з прогнозуванням їх впливу на компанію. The project explores the fundamental tools of digital marketing, their application, and effectiveness assessment. It is based on an analysis of the activities of «Nexus Automotive Ukraine» LLC, identifying marketing issues and proposing solutions through digital marketing tools. As a result, a strategy for incorporating these digital tools and predicting their influence on the company has been devised.Item Управління відносинами з клієнтами в ланцюгах створення споживчої цінності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Савченко, Аліса Олексіївна; Savchenko, Alisa; Луцій, Олександр ПавловичItem Цифрові технології в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бондаренко, Олена Володимирівна; Bondarenko, Olena; Ларіна, Ярослава СтепанівнаУ цій роботі розглядається вплив цифрових інструментів, таких, як інтернет-реклама, соціальні мережі, штучний інтелект, CRM-системи на маркетингову діяльність підприємства. Також, розглянуто кейс реального підприємства та сформовано низку рекомендацій, які можуть покращити маркетингові процеси підприємства. This paper examines the influence of digital tools, such as Internet advertising, social networks, artificial intelligence, and CRM systems on the marketing activities of the enterprise. Also, the case of a real enterprise was considered and a number of recommendations were formed that could improve the enterprise’s marketing processes.Item Управління Інтернет-маркетингом на сучасному підприємстві та шляхи його удосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Плачковська, Олена Олександрівна; Plachkovska, Olena; Шафалюк, Олександр КазимировичУ кваліфікаційній магістерській роботі розглядається удосконалення управління Інтернет-маркетингом для підвищення ефективності бізнесу комерційного підприємства. У роботі визначено об’єкт і предмет дослідження, а також сформульовано завдання для розробки рекомендацій з управління Інтернет-маркетингом. Зазначені методи дослідження, обіцяючи розкрити теоретичні аспекти та представити практичний аналіз Інтернет-маркетингу, взявши за основу компанію ТОВ «Родон Агро». The qualifying master’s thesis examines the improvement of Internet marketing management to increase the business efficiency of a commercial enterprise. The work defines the object and subject of the research, as well as formulates the task for developing recommendations for Internet marketing management. The specified research methods promise to reveal theoretical aspects and present a practical analysis of Internet marketing, based on the company «Rodon Agro» LLC.Item Управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами підприємства на засадах маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Федчишин, Артем Сергійович; Fedchyshyn, Artem; Савич, Олександр ПетровичМагістерська робота присвячена розгляду проблематики взаємовідносин зі стейкхолдерами ТОВ «АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА». В теоретичному розділі КМР висвітлено різні підходи до тлумачення поняття «стейкхолдер», вказано принципи та окреслено основні підходи управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами підприємства на засадах маркетингу. В практичному розділі було детально досліджено національний ринок автозапчастин, внутрішнє середовище досліджуваного підприємства та проблем у взаємовідносинах з його стейкхолдерами. Результатом роботи стало розроблення плану покарщення взаємовідносин із зацікавленими сторонами та його економічне обґрунтування. The master’s thesis is devoted to the consideration of the problems of relations with stakeholders of «AUTO STANDARD UKRAINE» LLC. In the theoretical section of the thesis, various approaches to the interpretation of the concept of «stakeholder» are highlighted, the principles are indicated and the main approaches of managing relations with stakeholders of the enterprise are outlined. In the practical section, the national auto parts market, the internal environment of the enterprise, and problems in relations with company’s stakeholders were studied in detail. As a result of the work, a plan to improve relations with stakeholder was developed. The development of the plan is followed with its economic justification.Item Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Касьян, Єлизавета Сергіївна; Kasian, Yelyzaveta; Архипова, Тетяна ВасилівнаВ кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено теоретичні аспекти та практичні особливості маркетингової діяльності сучасного підприємства в межах управління продажами, а також формування на основі цього практичних рекомендацій в рамках функціонування вітчизняного підприємства. The qualifying master’s thesis summarizes the theoretical aspects and practical features of the marketing activity of a modern enterprise within the scope of sales management, as well as the formation of practical recommendations on the basis of this within the framework of the functioning of a domestic enterprise.Item Управління маркетинговою конкурентною стратегією підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мачарадзе, Діана Тенгізіївна; Macharadze, Diana; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Марченко, Наталія Олегівна; Marchenko, Nataliia; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Управління маркетинговою діяльністю підприємства у сфері послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Петрова, Марія Сергіївна; Petrova, Mariia; Савич, Олександр ПетровичКваліфікаційна магістерська робота вивчає стратегії та інструменти управління маркетинговою діяльністю підприємства, спеціалізуючись на наданні послуг. Досліджуються стратегії просування послугових компаній у контексті вимог сучасного ринку послуг через аналіз маркетингових інструментів, цільової аудиторії та конкурентної переваги. Робота акцентує увагу на важливості створення унікальної пропозиції послуг, адаптації маркетингових стратегій до специфіки галузі та забезпеченні задоволення потреб споживачів у сфері послуг. The qualifying master’s thesis studies strategies and tools for managing the marketing activities of an enterprise specializing in the provision of services. Promotion strategies of service companies in the context of the requirements of the modern service market are studied through the analysis of marketing tools, target audience and competitive advantage. The work emphasizes the importance of creating a unique offer of services, adapting marketing strategies to the specifics of the industry, and ensuring the satisfaction of consumer needs in the service sector.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бура, Аліна Русланівна; Bura, Alina; Єранкін, Олександр ОлександровичУ роботі систематизовано теоретико-методичні основи на тему «Просування брендів підприємства в соціальних мережах» та розроблено й обґрунтовано науково-практичні рекомендації щодо використання SMM-маркетингу для просування бренду «Автоаптека» ТОВ «Нова формула» на ринку автомобільного сервісу. Всі вказані процеси та явища мають позитивно вплинути на розвиток бренду та його позиціювання в стратегічній перспективі розвитку ринку автозапчастин та автосервісів в Україні. The work systematizes the theoretical and methodological foundations on the topic «Enterprise brands’ promotion on social media» and the student has developed and substantiated scientific and practical recommendations for the use of SMM-marketing for the promotion of the «Avtoapteka» LLC «New Formula» brand in the automotive service market. All the specified processes and phenomena have to have a positive impact on the development of the brand and its positioning in the strategic perspective of the development of the auto parts and auto services market in Ukraine.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кібліцький, Артем Русланович; Kiblitskyi, Artem; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаItem Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Малюк, Руслан Андрійович; Maliuk, Ruslan; Баюра, Дмитро ОлександровичДипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.Item Управління іміджем підприємства та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шусть, Марія Андріївна; Shust, Mariia; Бучинська, Олена ВікторівнаДана робота присвячена аналізу та вдосконаленню управління іміджем підприємства в сучасних умовах бізнесу. Робота зосереджується на ключових аспектах створення та збереження позитивного іміджу компанії, враховуючи стратегічну важливість іміджу в конкурентному середовищі. Розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем, роль брендингу та репутації в процесі формування іміджу підприємства. Додатково, робота базується на емпіричних дослідженнях, що включають аналіз інтерв’ю з управлінським персоналом та опитування клієнтів. Результати роботи створюють основу для впровадження стратегій та рекомендацій з покращення іміджу, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності підприємства в ринковому середовищі. This work is dedicated to analyzing and enhancing enterprise image management in today’s business environment. The focus lies on key aspects of creating and maintaining a positive company image, considering the strategic importance of image in a competitive landscape. Theoretical aspects of image management, the role of branding and reputation in shaping a company’s image are examined. Additionally, the work is based on empirical research, encompassing interviews with management personnel and customer surveys. The results of this work lay the foundation for implementing strategies and recommendations aimed at improving the image, ultimately enhancing the competitiveness of the enterprise in the market environment.Item Управління портфелем торгових марок підприємства та шляхи його вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Грабчук, Катерина Олександрівна; Hrabchuk, Kateryna; Шевченко, Олена ЛеонідівнаПроведено дослідження теоретичних основ і практичних аспектів управління портфелем торгових марок підприємства на прикладі компанії ПрАТ «МХП» та розробка шляхів його вдосконалення. Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: Розглянути теоретичні основи управління портфелем торгових марок. Проаналізувати сучасний стан управління портфелем торгових марок українських підприємств. Розробити шляхи вдосконалення управління портфелем торгових марок підприємства. Теоретична, методична та практична значущість отриманих результатів. На основі проведеного дослідження визначено шляхи та методи керування портфелем торгових марок та які шляхи застосовуються і покращення для його конкурентоспроможності на ринку на прикладі ПрАТ «МХП». Оцінено та проаналізовано портфель торгових та розглянуті шляхи його вдосконалення. Детально проаналізовані торгові марки компанії їхні різновиди, цільові аудиторії та розглянуті основні конкуренти ра ринку. Прорахований теоретичний варіант окупності при запуску нових продуктів для розширення асортименту та покращення портфеля торгових марок. A study of the theoretical foundations and practical aspects of the management of the company’s brand portfolio was conducted using the example of MHP JSC and development of ways to improve it. In accordance with the set goal, the following tasks were defined: Consider the theoretical foundations of brand portfolio management. To analyze the current state of brand portfolio management of Ukrainian enterprises. Develop ways to improve the management of the company’s brand portfolio. Theoretical, methodical and practical significance of the obtained results. On the basis of the conducted research, the ways and methods of managing the brand portfolio and which ways are used and improved for its competitiveness on the market were determined using the example of PJSC «MHP». The trading portfolio was evaluated and analyzed, and ways of its improvement were considered. The company’s trademarks, their varieties, target audiences, and the main market competitors are analyzed in detail. Calculated theoretical option of payback when launching new products to expand the assortment and improve the brand portfolio.Item Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мегера, Марина Олександрівна; Mehera, Maryna; Сахарова, Тетяна ВадимівнаItem Управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Чунис, Анастасія Віталіївна; Chunys, Anastasiia; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаМета кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробці обґрунтовання пропозиції з покращення упраління системою маркетингових комунікацій на підприємстві на основі результатів дослідження основних теоретичних, методичних та практичних аспектів за даною темою. На основі проведеного дослідження отримано висновки, що дозволяють більш ефективно розробляти подальші заходи щодо управління системою маркетингових комунікацій: розроблено модель управління комплексом маркетингових комунікацій, розраховано результати оцінювання комунікаційної ефективності запропонованих маркетингових комунікаційних кампаній, розроблено ідею запровадження мобільного застосунку та функції «Додавання електронної пошти користувачем» для розвитку email-маркетингу. The purpose of the qualification master’s thesis is to develop a justification for a proposal to improve the management of the marketing communications system at an enterprise based on the results of a study of the main theoretical, methodological and practical aspects of this topic. Based on the research, conclusions were drawn that allow for more effective development of further measures to manage the marketing communications system: a model for managing the marketing communications complex was developed, the results of evaluating the communication effectiveness of the proposed marketing communications campaigns were calculated, and the idea of introducing a mobile application and the «Add Email by User» function for the development of email marketing was developed.Item Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Чіпко, Назар Ярославович; Chipko, Nazar; Єранкін, Олександр ОлександровичДипломна робота присвячена дослідженню управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, його основну мету та завдання, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ», проведено аналіз його господарської та маркетингової діяльності, а також аналіз комунікаційної діяльності компанії. У третьому розділі вказано пропозиції щодо вдосконалення процесу управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ», та проведено оцінку їх ефективності. У висновках узагальнено результати проведеного дослідження. The thesis is devoted to the study of marketing communications management of BI-TECHNOLOGY LLC. The introduction defines the relevance and practical value of the research topic, its main purpose and tasks, the subject and object, and the scientific methods of the research. The first chapter is devoted to the theoretical foundations of management of marketing communications. In the second section, general characteristics of BI-TECHNOLOGY LLC are given, an analysis of its economic and marketing activities and company’s marketing communications is carried out. The third section contains suggestions for improving the marketing communications management process of BI-TECHNOLOGY LLC, and an assessment of their effectiveness were made. The conclusions summarize the results of the study.