Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 38
Results Per Page
Sort Options
Item Управління відносинами з клієнтами в ланцюгах створення споживчої цінності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Савченко, Аліса Олексіївна; Savchenko, Alisa; Луцій, Олександр ПавловичItem Управління маркетинговою конкурентною стратегією підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мачарадзе, Діана Тенгізіївна; Macharadze, Diana; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Малюк, Руслан Андрійович; Maliuk, Ruslan; Баюра, Дмитро ОлександровичДипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кібліцький, Артем Русланович; Kiblitskyi, Artem; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаItem Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бузіна, Аліна Олександрівна; Buzina, AlinaItem Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хохлова, Ганна Сергіївна; Khokhlova, Hanna; Ларіна, Ярослава СтепанівнаItem Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Марченко, Наталія Олегівна; Marchenko, Nataliia; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мегера, Марина Олександрівна; Mehera, Maryna; Сахарова, Тетяна ВадимівнаItem Управління іміджем підприємства та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Музиченко, Інна Миколаївна; Muzychenko, Inna; Луцій, Олександр ПавловичItem Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Потернак, Ольга Валентинівна; Poternak, Olha; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Інтернет маркетинг та особливості його застосування у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Линник, Анастасія Дмитрівна; Lynnyk, Anastasiia; Луцій, Олександр ПавловичItem Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гончар, Катерина Олександрівна; Honchar, Kateryna; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота складається із трьох розділів, 78 сторінок. Загальна кількість таблиць 22, ілюстрацій – 10, кількість використаних джерел – 55, 6 додатків (містять таблиці). У першому (теоретичному) розділі проаналізовано сутність поняття «цифрова економіка», «цифровий маркетинг», «інтернет маркетинг», досліджено інструменти цифрового маркетингу, його переваги та підходи до аналізу ефективності цифрового маркетингу. У другому розділі досліджено стан використання сучасних інструментів цифрового маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства. У третьому розділі наявна інформація щодорозробки стратегії цифровізації маркетингової діяльності, розроблено кошторис діджитал стратегії та надано рекомендації з удосконалення. The master's thesis consists of three sections, 78 pages. The total number of tables is 22, illustrations – 10, the number of used sources – 55, 6 appendices (contain tables). In the first (theoretical) section, the essence of the concept of "digital economy", "digital marketing", "Internet marketing" is analyzed, digital marketing tools, their advantages and approaches to analyzing the effectiveness of digital marketing are investigated. The second chapter examines the state of use of modern digital marketing tools and its impact on the marketing activities of the enterprise. In the third section, there is information on the development of a strategy for the digitalization of marketing activities, an estimate of the digital strategy is developed and recommendations for improvement are provided.Item Цифровий маркетинг у сучасних умовах діяльності ТОВ «Онлайнуніверситет «Атом»»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Герасимович, Юлія Валентинівна; Herasymovych, Yuliia; Лилик, Ірина ВікторівнаItem Організація інтернет-маркетингу на підприємстві ТОВ «Інтертоп Україна»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лужна, Інна Володимирівна; Luzhna, Inna; Дима, Олександр ОлексійовичItem Організація маркетингової діяльності на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хілінський, Сергій Олександрович; Khilinskyi, Serhii; Архипова, Тетяна ВасилівнаItem Маркетингове забезпечення підтримки виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шафран, Валерія Олегівна; Shafran, Valeriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Медіапланування в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фролова, Валерія Максимівна; Frolova, Valeriia; Голiцин, Андрiй МиколайовичItem Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Подройкін, Євгеній Олегович; Podroikin, Yevhenii; Баюра, Дмитро ОлександровичДосліджена маркетингова діяльність ТОВ “Алло” в системі управління продажем товарів. Сформувано рекомендації для вітчизняного суб’єкта господарювання в контексті підвищення ефективності його комплексу маркетингу в системі управління продажами. Проведено теоретико-практичні дослідження предмету наукової роботи. The marketing activity of LLC "Allo" in the system of managing the sale of goods was studied. Recommendations for a domestic business entity in the context of increasing the effectiveness of its marketing complex in the sales management system have been formulated. Theoretical and practical studies of the subject of the scientific work were carried out.Item Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Корніцька, Аліна Геннадіївна; Kornitska, Alina; Єранкін, Олександр ОлександровичItem Управління товарним пропонуванням підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бурковець, Станіслав Олегович; Burkovez, Stanislav; Зозульов, Олександр Вікторович