Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "competitiveness of products"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Костенко, Вікторія Борисівна; Kostenko, Viktoriia; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота присвячена дослідженню конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі компанії «Bomond» у сегменті ринку парфумерії та косметики. У роботі виконано аналіз ринку парфумерії та косметики, виявлено основних гравців цього ринку та їхстратегії. Застосовані SWOT та PEST аналізи для компанії «Bomond» та її товарного асортименту для ідентифікації сильних та слабких сторін, можливостей та загроз. Дослідження здійснювалося за допомогою анкетування та опитування споживачів, що дозволило отримати об’єктивні дані щодо сприйняття товарів компанії та їх конкурентоспроможності на ринку. На основі отриманих результатів розроблено резерви для підвищення конкурентоспроможності продукції «Bomond», включаючи удосконалення якості продукції, розширення асортименту, підвищення рівня обслуговування клієнтів та впровадження ефективної маркетингової рекламної кампанії. Робота містить практичні рекомендації для керівництва компанії «Bomond» щодо підвищення конкурентоспроможності її продукції та зміцнення позицій на ринку парфумерії та косметики. The master’s thesis is devoted to the study of the competitiveness of the company’s products using the example of the company «Bomond» in the segment of the perfumery and cosmetics market. The paper analyzed the market of perfumes and cosmetics, identified the main players of this market and their strategies. Applied SWOT and PEST analyzes for «Bomond» and its product range to identify strengths and weaknesses, opportunities and threats. The research was carried out using questionnaires and surveys of consumers, which made it possible to obtain objective data on the perception of the company’s products and their competitiveness on the market. Based on the results, reserves were developed to increase the competitiveness of «Bomond» products, including improving the quality of products, expanding the assortment, increasing the level of customer service, and implementing an effective marketing advertising campaign. The work contains practical recommendations for the management of the «Bomond» company to increase the competitiveness of its products and strengthen its position in the perfumery and cosmetics market.