Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Subject "automobile industry"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сучасні стратегії діяльності світових автовиробників(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Понемасов, Данило Євгенович; Ponemasov, Danylo; Лиськова, Леся МиколаївнаРобота присвячена темі розробки стратегій діяльності автовиробників, як глобальних, так і локальних. Тема роботи актуальна через швидкі зміни на світовому автомобільному ринку, що змушує глобальних автовиробників пристосовуватись до зміни умов ведення бізнесу та розробляти нові стратегії діяльності. Актуальність теми роботи для українських автовиробників полягає в тому, що для збереження та відновлення автомобільної промисловості України необхідно розробляти нові, ефективні в нових умовах стратегії діяльності. У роботі досліджуються стан та тенденції розвитку світового автомобільного ринку, а також перспективні напрямки розвитку автомобільної промисловості в цілому та окремих світових автовиробників. На основі проведено дослідження вдалось з’ясувати, що зараз автомобільна промисловість світу знаходиться у ситуації вибору шляхів подальшого розвитку, а стан ринку вкрай нестійкий, обсяг продажів схильний до зниження. Поява інновацій в автомобільній промисловості надає можливості для зміни якісних показників автомобілів, але й несе загрози для традиційних автовиробників. На основі вивчення досвіду та стратегій діяльності світових автовиробників, було запропоновано стратегії діяльності для вітчизняних автовиробників, які дозволяють знизити вплив негативних факторів на вітчизняну автомобільну промисловість та скористатись можливостями для її збереження та розвитку на підставі зарубіжного досвіду та існуючих на світовому автомобільному ринку тенденцій. Робота присвячена темі розробки стратегій діяльності автовиробників, як глобальних, так і локальних. Тема роботи актуальна через швидкі зміни на світовому автомобільному ринку, що змушує глобальних автовиробників пристосовуватись до зміни умов ведення бізнесу та розробляти нові стратегії діяльності. Актуальність теми роботи для українських автовиробників полягає в тому, що для збереження та відновлення автомобільної промисловості України необхідно розробляти нові, ефективні в нових умовах стратегії діяльності. У роботі досліджуються стан та тенденції розвитку світового автомобільного ринку, а також перспективні напрямки розвитку автомобільної промисловості в цілому та окремих світових автовиробників. На основі проведено дослідження вдалось з’ясувати, що зараз автомобільна промисловість світу знаходиться у ситуації вибору шляхів подальшого розвитку, а стан ринку вкрай нестійкий, обсяг продажів схильний до зниження. Поява інновацій в автомобільній промисловості надає можливості для зміни якісних показників автомобілів, але й несе загрози для традиційних автовиробників. На основі вивчення досвіду та стратегій діяльності світових автовиробників, було запропоновано стратегії діяльності для вітчизняних автовиробників, які дозволяють знизити вплив негативних факторів на вітчизняну автомобільну промисловість та скористатись можливостями для її збереження та розвитку на підставі зарубіжного досвіду та існуючих на світовому автомобільному ринку тенденцій. This work focuses on the development of strategies of car manufacturers, both global and local ones. The topic seems relevant due to the rapid changes on the global automotive market, which forces global car producers to adapt to changing business conditions and develop new business strategies. The main urgent goal for Ukrainian car manufacturers is to preserve and restore the automotive industry of Ukraine. It is therefore necessary to develop new, effective processes in the new environment strategies. This article assesses the state and trends of the world automotive market, as well as promising areas of development of the automotive industry as a whole and individual global car manufacturers. Based on the study, it was found that the world's automotive industry is currently in a situation of choosing ways to further develop, and the market situation is extremely volatile as sales are declining. The emergence of innovations in the automotive industry provides opportunities to change the quality of cars, but also poses a threat to traditional car manufacturers. Based on the study of experience and strategies of global car manufacturers, strategies were proposed for domestic car manufacturers, which reduce the impact of negative factors on the domestic automotive industry and take advantage of opportunities for its preservation and development based on foreign experience and existing trends in the global automotive market.