Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Subject "330.338"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Попередня оцінка цінових стратегій підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Дугіна, Світлана ІванівнаУ статті досліджено сутність та особливості ключових чинників успішної діяльності фірми з питань ціноутворення, які є провідними елементами загальної маркетингової стратегії. Підкреслено взаємозв’язок цінової і маркетингової стратегії та його місце і роль у забезпеченні ефективності маркетингової діяльності.Item Роль та місце ПР у системі управління підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Примак, Тетяна ОлександрівнаНайбільша проблема у застосуванні інструментарію ПР у вітчизняному бізнесі полягає у не правильному розумінні його сутності та недооцінюванні ролі в системі управління ринковою діяльністю підприємств, формуванні брендів та маркетингу. На більшості підприємств України ПР-служба знаходиться у підпорядкуванні відділу маркетингу. Це не правильно, оскільки знижує ефективність ПР-діяльності та звужує повноваження ПР-фахівців. У статті обґрунтовано новий погляд на роль та місце ПР у системі управління підприємством.