Випуск № 1-2 (14-15)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 1-2 (14-15) by Subject "339.13"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03-01) Циганкова, Тетяна Михайлівна; Завгородня, Тетяна ВікторівнаУ статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда.