2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Subject "data analytics"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові технології створення глобальних медіабрендів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Нагорна, Олександра Петрівна; Nahorna, Oleksandra; Іщенко, Анна ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 49 сторінок, 5 таблиць, 4 рисунка, список використаних джерел з 77 найменувань, 3 додатки. Метою роботи є визначення основ становлення глобальних медіабрендів, а також визначення їх маркетингових технологій для подальшого обгрунтування напрям транформації медіаринку в Україні. Qualifying bachelor's thesis contains 57 pages, 5 tables, 4 figures, a list of used sources of 77 items, 3 appendices. The aim of the work is to determine the basis for the formation of global media brands, as well as to determine their marketing technologies to further substantiate the direction of transformation of the media market in Ukraine.