2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Title
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові дослідження зарубіжних ринків(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-10) Кульчиковська, Марія Ростиславівна; Kulchykovska, Mariia; Гордєєва, Тамара ФедорівнаItem Маркетингові технології створення глобальних медіабрендів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Нагорна, Олександра Петрівна; Nahorna, Oleksandra; Іщенко, Анна ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 49 сторінок, 5 таблиць, 4 рисунка, список використаних джерел з 77 найменувань, 3 додатки. Метою роботи є визначення основ становлення глобальних медіабрендів, а також визначення їх маркетингових технологій для подальшого обгрунтування напрям транформації медіаринку в Україні. Qualifying bachelor's thesis contains 57 pages, 5 tables, 4 figures, a list of used sources of 77 items, 3 appendices. The aim of the work is to determine the basis for the formation of global media brands, as well as to determine their marketing technologies to further substantiate the direction of transformation of the media market in Ukraine.Item Міжнародна конкурентоспроможність країн в умовах глобальних викликів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-14) Трофимова, Олена Дмитрівна; Trofymova, Olena; Іринчина, Інна БорисівнаУ роботі визначено термін міжнародна конкурентоспроможність, фактори та інструменти досягнення у сфері МЕВ; виявлено взаємозв’язок між глобалізаційними викликами і конкурентоспроможністю країни; опрацьовані теоретико-концептуальні підходи до її забезпечення, розроблено рекомендації щодо збільшення конкурентних переваг для України. In research work defines the term international competitiveness, factors and tools of achievement in the field of IER; identifies the relationship between globalization challenges and the competitiveness of the country, developed theoretical and conceptual approaches to its provision and recommendations for increasing competitive advantages for Ukraine.Item Міжнародна міграція робочої сили та її вплив на світову економіку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-28) Охрамович, Андрій Олександрович; Okhramovych, Andrii; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаУ роботі розповідається про міжнародну трудову міграцію, яка представляє собою процес переміщення робочої сили з однієї країни в іншу для працевлаштування на більш вигідних умовах, ніж в своїй країні. Також виявлено причини міжнародної міграції, теоретично та практично їх обґрунтовано. Знайдено місце міжнародної міграції робочої сили в світовій економіці. Розглянуто правова природа міграції, наслідки міжнародної міграції робочої сили на економіку країн та визначено перспективи розвитку міжнародної міграції робочої сили в процесі глобалізації. Проведено аналіз масштабів трудової міграції в світі. The article deal with international labor migration, which is the process of moving labor from one country to another for employment on more favorable terms than in their own country. The causes of international migration are also identified, theoretically and practically substantiated. The place of international labor migration in the world economy has been found. The legal nature of migration, the consequences of international labor migration on the economy of the countries are considered and the prospects for the development of international labor migration in the process of globalization are determined. An analysis of the scale of labor migration in the world.Item Розвиток електронної комерції у міжнародному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Колесник, Аліна Станіславівна; Kolesnyk, Alina; Гордєєва, Тамара ФедорівнаДослідження обумовлена прогресом техніки та технологій, мережі Інтернет у поєднанні з інтенсивністю розвитку міжнародних економічних відносин, що сприяють поширенню електронної торгівлі. The study is driven by advances in technology and the Internet, combined with the intensity of international economic relations that promote e-commerce.Item Співробітництво України з міжнародними фінансовими організаціями(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Лавриненко, Світлана Андріївна; Lavrynenko, Svitlana; Циганкова, Тетяна МихайлівнаЕволюція економічних зв’язків формувалась під впливом глобалізаційних процесів. Для зміцнення стабільності міжнародної фінансової системи було створено міжнародні фінансові організації. Вони створені з метою регулювання валютних курсів, мобільності капіталів, підтримки економічного та соціального розвитку країн. Україна є членом деяких МФО та тісно співпрацює з ними. Співпраця полягає в підтримці розвитку країни на основі реформування економіки та кредитів. Актуальним питанням сучасності є оцінка перспектив розвитку партнерських відносин між Україною та МФО на основі аналізу еволюції їх розвитку й сучасного стану. The evolution of economic relations was formed under the influence of globalization processes. International financial organizations were created to strengthen the stability of the international financial system. They are created to regulate exchange rates, capital mobility, support for economic and social development of countries. Ukraine is a member of some MFIs and works closely with them. Cooperation is to support the development of the country based on economic and loan reform. The urgent issue of the present is to evaluate the prospects for the development of partnerships between Ukraine and the MFI based on the analysis of the evolution of their development and the current state.Item Сталий маркетинг у міжнародній діяльності компаній : становлення та проблеми розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Крохмаль, Єлизавета Ігорівна; Krokhmal, Yelyzaveta; Циганкова, Тетяна МихайлівнаРобота написана на 44-х листках та складається з двох розділів. В першому розділі досліджується теоретичні засади зародження поняття сталий маркетинг: коли вперше почало зустрічатися дане поняття та хто досліджував. Зазначаються також складові сталого маркетингу та основні концепції. Другий розділ відведено на статистичну оцінку розповсюдженості сталого маркетингу. Скільки та які компанії використовують його у своїй діяльності та наскільки сталість брендів важлива для споживачів. The work is written on 44 sheets and consists of two sections. The first section explores the theoretical foundations of the concept of sustainable marketing: when the concept first began to appear and who researched. The components of sustainable marketing and basic concepts are also mentioned. The second section is devoted to statistical evaluation of the prevalence of sustainable marketing. How much and which companies use it in their activities and how important the sustainability of brands is for consumers.Item Стан та перспективи розвитку світового ринку пшениці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-28) Угарова, Владислава Олександрівна; Uharova, Vladyslava; Циганкова, Тетяна МихайлівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню теоретичних і аналітичних аспектів розвитку світового ринку пшениці. Описано теоретичні засади поняття світового товарного ринку, його еволюція. Зазначено особливості функціонування та регулювання міжнародного ринку пшениці. Проаналізовано структуру та динаміку глобального ринку пшениці, зазначено його подальші перспективи. Визначено можливості посилення позицій і розвитку українського ринку пшениці на глобальній арені. Qualifying bachelor's thesis is devoted to the study of theoretical and analytical aspects of the development of the world wheat market. Theoretical bases of the concept of the world commodity market, its evolution are described. Peculiarities of functioning and regulation of the international wheat market are noted. The structure and dynamics of the global wheat market are analyzed, its further prospects are noted. Possibilities for strengthening the position and development of the Ukrainian wheat market in the global arena have been identified.Item Становлення ринку криптовалют в умовах інформаційної економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Загурський, Максим Юрійович; Zahurskyi, Maksym; Тіпанов, Владислав ВікторовичЗа результатами дослідження виявлено динаміку розвитку міжнародного ринку криптовалют, визначено проблеми та перспективи розвитку криптовалют на віртуальному ринку фінансових послуг України.Одержані результати можуть бути використані в зовнішньоекономічній діяльності підприємств України. According to the results of the research, the dynamics of development of the international cryptocurrency market is revealed, the problems and prospects of cryptocurrency development in the virtual market of financial services of Ukraine are determined. The obtained results can be used in the foreign economic activity of Ukrainian enterprises.Item Сучасний стан та перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Нескорожена, Ірина Вікторівна; Neskorozhena, Iryna; Олефіренко, Вікторія ВолодимирівнаItem СУЧАСНІ МОДИФІКАЦІЇ СИСТЕМИ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ТОРГІВЕЛЬНИХ ВІДНОСИН КРАЇН(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-14) Самойленко, Владислав Юрійович; Samoilenko, Vladyslav; Іринчина, Інна БорисівнаІнтерес до особливостей сучасних модифікацій системи митного регулювання міжнародних торгівельних відносин країн вже тривалий час знаходиться в центрі інтересів науковців. Адже митне регулювання є необхідним для кожної держави. У зв'язку з цим виникла потреба проаналізувати накопичену сучасну джерельну базу на тему розвитку сучасних модифікацій системи митного регулювання міжнародних торгівельних відносин країн. У цій роботі розглянуто сучасний підхід до етапу осмислення та розвитку митного регулювання в системі державного регулювання та його впливу на суспільний розвиток. Interest in the peculiarities of modern modifications of the customs regulation system of international trade relations of countries has long been in the center of interest of scientists. After all, customs regulation is necessary for every state. In this regard, there was a need to analyze the accumulated modern source base on the development of modern modifications of the customs regulation of international trade relations. This paper considers the modern approach to the stage of understanding and development of customs regulation in the system of state regulation and its impact on social development.Item Сучасні стратегії діяльності світових автовиробників(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Понемасов, Данило Євгенович; Ponemasov, Danylo; Лиськова, Леся МиколаївнаРобота присвячена темі розробки стратегій діяльності автовиробників, як глобальних, так і локальних. Тема роботи актуальна через швидкі зміни на світовому автомобільному ринку, що змушує глобальних автовиробників пристосовуватись до зміни умов ведення бізнесу та розробляти нові стратегії діяльності. Актуальність теми роботи для українських автовиробників полягає в тому, що для збереження та відновлення автомобільної промисловості України необхідно розробляти нові, ефективні в нових умовах стратегії діяльності. У роботі досліджуються стан та тенденції розвитку світового автомобільного ринку, а також перспективні напрямки розвитку автомобільної промисловості в цілому та окремих світових автовиробників. На основі проведено дослідження вдалось з’ясувати, що зараз автомобільна промисловість світу знаходиться у ситуації вибору шляхів подальшого розвитку, а стан ринку вкрай нестійкий, обсяг продажів схильний до зниження. Поява інновацій в автомобільній промисловості надає можливості для зміни якісних показників автомобілів, але й несе загрози для традиційних автовиробників. На основі вивчення досвіду та стратегій діяльності світових автовиробників, було запропоновано стратегії діяльності для вітчизняних автовиробників, які дозволяють знизити вплив негативних факторів на вітчизняну автомобільну промисловість та скористатись можливостями для її збереження та розвитку на підставі зарубіжного досвіду та існуючих на світовому автомобільному ринку тенденцій. Робота присвячена темі розробки стратегій діяльності автовиробників, як глобальних, так і локальних. Тема роботи актуальна через швидкі зміни на світовому автомобільному ринку, що змушує глобальних автовиробників пристосовуватись до зміни умов ведення бізнесу та розробляти нові стратегії діяльності. Актуальність теми роботи для українських автовиробників полягає в тому, що для збереження та відновлення автомобільної промисловості України необхідно розробляти нові, ефективні в нових умовах стратегії діяльності. У роботі досліджуються стан та тенденції розвитку світового автомобільного ринку, а також перспективні напрямки розвитку автомобільної промисловості в цілому та окремих світових автовиробників. На основі проведено дослідження вдалось з’ясувати, що зараз автомобільна промисловість світу знаходиться у ситуації вибору шляхів подальшого розвитку, а стан ринку вкрай нестійкий, обсяг продажів схильний до зниження. Поява інновацій в автомобільній промисловості надає можливості для зміни якісних показників автомобілів, але й несе загрози для традиційних автовиробників. На основі вивчення досвіду та стратегій діяльності світових автовиробників, було запропоновано стратегії діяльності для вітчизняних автовиробників, які дозволяють знизити вплив негативних факторів на вітчизняну автомобільну промисловість та скористатись можливостями для її збереження та розвитку на підставі зарубіжного досвіду та існуючих на світовому автомобільному ринку тенденцій. This work focuses on the development of strategies of car manufacturers, both global and local ones. The topic seems relevant due to the rapid changes on the global automotive market, which forces global car producers to adapt to changing business conditions and develop new business strategies. The main urgent goal for Ukrainian car manufacturers is to preserve and restore the automotive industry of Ukraine. It is therefore necessary to develop new, effective processes in the new environment strategies. This article assesses the state and trends of the world automotive market, as well as promising areas of development of the automotive industry as a whole and individual global car manufacturers. Based on the study, it was found that the world's automotive industry is currently in a situation of choosing ways to further develop, and the market situation is extremely volatile as sales are declining. The emergence of innovations in the automotive industry provides opportunities to change the quality of cars, but also poses a threat to traditional car manufacturers. Based on the study of experience and strategies of global car manufacturers, strategies were proposed for domestic car manufacturers, which reduce the impact of negative factors on the domestic automotive industry and take advantage of opportunities for its preservation and development based on foreign experience and existing trends in the global automotive market.Item Шляхи підвищення конкурентоспроможності українських підприємств на світовому агроринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-13) Трибрат, Катерина Олександрівна; Trybrat, Kateryna; Іщенко, Анна ВолодимирівнаЗабезпечення високої конкурентоспроможності вітчизняних підприємств АПК на закордонних ринках має не тільки економічне, а й стратегічне значення, оскільки питання стратегічного забезпечення продовольчої безпеки країни, її регіонів, є першочерговими та визначальними у світлі сучасних глобальних тенденцій. Ensuring high competitiveness of domestic agro-industrial enterprises in foreign markets is not only economic but also strategic, as the issues of strategic food security of the country and its regions are paramount and crucial for modern world trends.