2017 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2017 рік by Subject "вища освіта"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Досвід системи вищої освіти США: приклад Університету Вісконсин-Медісон(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Хуткий, ДмитроУкраїнська система освіти у своєму теперішньому вигляді потребує фундаментальної модернізації. Сучасні політичні реформи надають реалістичну можливість запровадити найкращі освітні та дослідницькі стандарти. Ця робота, виконана на основі дослідження в одному з університетів США, висвітлює наукові та освітні принципи і підходи, які варті впровадження в Украіні. Вони охоплюють такі сфери: прозорість, зручність для викладачів та студентів, університетську свободу і культуру, легітимність розмаїтих форм знання, формати викладання, навчання та дослідження, а також організацію роботи кафедри. При цьому цi аспекти можуть бути втілені внутрішніми рішеннями на рівні університету чи кафедри.Item Міжнародний бенчмаркінг у вищій освіті(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Василькова, Наталія Володимирівна; Vasilkova, Natalia Volodymyrivna; Василькова, Наталия ВладимировнаСтаття присвячена одному з інструментів для досліджень та управлінню – бенчмаркінгу, який використовується в пpoцeci планування і контролю в багатьох вищих навчальних закладах світу з метою покращення результатів їхньої діяльності. Однак для більшості університетів України даний інструмент є новим, і тому вони ще тільки мають відкрити його для себе й упровадити в пpoцec комплексного дослідження pинку, стратегічного планування та оцінювання результатів.Item Реалізація Болонського процесу та забезпечення якості освіти у Фінляндії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Сизенко, АнастасіяУ статті подано огляд системи вищої освіти Фінляндїі, висвітлено деякі важливі питання, пов'язані з упровадженням Болонського процесу в університетах Фінляндїі, та досліджено різні засоби забезпечення якості знань під час планування та розробки навчального процесу. Оскільки Фінляндія традиційно посідає найвищі позиції в різних міжнародних рейтингах у сфері освіти, слід приділяти особливу увагу досвіду цієї країни у плануванні та здійсненні реформ у країнах, які досі налагоджують власну систему освіти відповідно до європейських та міжнародних стандартів.Item Сталий розвиток у системі університетської освіти(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Сандул, Марія СтаніславівнаСтаття присвячена аналізу взаємозв'язку вищої освіти та сталого розвитку. Розглянуто ключові функції вищих навчальних закладів для сталого розвитку. Окреслено сучасні тенденції у сфері освіти для стійкого розвитку, а також вивчено ключові особливості підходів різних країн, у тому чиcлi України, до цьою питання. Висвітлено нові види навчання, які виникають у рамках освіти для сталого розвитку, поряд з основними елементами компетенціі «сталого розвитку». Установлено, що ідентифікація сталого розвитку в місії інституцій є вихідною точкою ефективного виконання функцій університетів і реалізації можливостей упровадження принципів сталого розвитку в суспільстві загалом.