№ 7
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 7 by Subject "вища освіта"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Глобальний ринок вищої освіти: динаміка та турбулентність(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Каленюк, Ірина Сергіївна; Kalenyuk, Iryna; Каленюк, Ирина Сергеевна; Цимбал, Людмила Іванівна; Tsymbal, Liudmyla; Цымбал, Людмила ИвановнаАктуальність статті зумовлена динамічними процесами розвитку глобального ринку освіти, її мета — визначити основні тенденції вищої освіти. Серед них такі: швидко зростає чисельність студентського населення та населення з вищою освітою, іноземних студентів. Збільшення попиту на вищу освіту приводить не тільки до збільшення чисельності студентів, а й до підвищення рівня освіти населення загалом. Швидке зростання чисельності студентів у світі супроводжується ще однією важливою тенденцією - зростанням її міжнародного сегмента. Процес інтернаціоналізації освіти виявляється в зростанні чисельності іноземних студентів у світі в абсолютних і відносних показниках. Розкрито структуру та тенденції розвитку світового ринку освіти (збільшення чисельності іноземних студентів у країнах загалом та як частка ринку). Ця тенденція означає, що швидко зростає частка основних країн на світовому ринку, з’являються нові суб’єкти, які наполегливо про себе заявляють, обираючи активну стратегію експорту освітніх послуг.Item Оцінювання та дизайн оцінювання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Понд, КітУ цій статті розглядається важливість оцінювання як частини навчальної подорожі студентів у вищій школі. Однак оцінювання є продуктом впливу багатьох чинників, а часто одного визначального, але воно не завжди перебуває під повним контролем окремого викладача. Хоча в статті досліджується теорія конструктивного вирівнювання та вплив дизайну навчальних програм, однак також використовується наочний приклад відповідей семінарів на економічному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка. На семінарі, який відбувся у травні 2018 року, були визначені такі загальні цілі: 1. надати огляд законодавства Великої Британії про вищу освіту як приклад системи, заснованої на забезпеченні якості. 2. пов’язати конструктивістську парадигму з глобальною акредитацією в галузі бізнес-освіти. 3. обговорити різні типи оцінювання та різну його конструкцію. Оцінювання – це не тільки фокус для багатьох студентів, а й наочне свідчення гарного педагогічного дизайну та забезпечення якості навчання. Семінар включав деяку вза- ємодію з учасниками. Ключова доповідь містить спостере- ження та відгуки про взаємодію науковців на семінарі в педагогічних рамках, відображених у глобальних системах забезпечення якості освіти. Аналіз взаємодії виявив спільне розуміння конструктивного узгодження проекту оцінювання в середовищі, де інновації не є поширеними.Item Роль феномена атрофії серед працюючих студентів та її визначальні фактори(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Кутило, ЛукашУ статті розглянуто соціальну роль феномена атрофії серед працюючих студентів денної форми навчання. Під терміном «атрофія» слід розуміти зникнення обов’язків у особи, які регулюють його/її роль. Що стосується студентів, то це явище може призвести до помітного зниження їхнього зацікавлення в навчальному процесі. Для виявлення джерел атрофії було проведено опитування серед студентів магістратури (N = 306) з факультету економіки та соціології Лодзького університету. Аналіз отриманих даних показує, що на атрофію може впливати ослаблення пізнавальних структур, які відповідають за формування почуття сенсу, почуття приналежності та віри щодо прихильності до цих обов’язків інших. Крім того, здається, що інтенсивність соціального життя студентів також впливає на атрофію.Item Сценарії розвитку вищої освіти України: розквіт, стагнація чи деградація(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Ільницький, Денис Олександрович; Ilnytskyi, Denys; Ильницкий, Денис Александрович; Дроботюк, Ольга Володимирівна; Drobotiuk, Olga; Дроботюк, Ольга ВладимировнаСтаттю присвячено розробленню сценаріїв розвитку вищої освіти України в перспективі до 2030 року. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки дорожньої карти розвитку вищої освіти України в межах середньо- та довгострокової стратегії. Основою дослідження є теоретичне узагальнення методології сценарного прогнозування та емпіричні результати, які отримано на базі експертного опитування щодо розвитку вищої освіти в Україні в 2030 році. На основі методу Делфі розроблено сценарії розвитку вищої освіти України 2030: розквіт, стагнація чи деградація, а також здійснено бенчмаркінг результатів дослідження з країнами ЄС.