№ 7
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 7 by Subject "конструктивне узгодження"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінювання та дизайн оцінювання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Понд, КітУ цій статті розглядається важливість оцінювання як частини навчальної подорожі студентів у вищій школі. Однак оцінювання є продуктом впливу багатьох чинників, а часто одного визначального, але воно не завжди перебуває під повним контролем окремого викладача. Хоча в статті досліджується теорія конструктивного вирівнювання та вплив дизайну навчальних програм, однак також використовується наочний приклад відповідей семінарів на економічному факультеті Київського національного університету імені Тараса Шевченка. На семінарі, який відбувся у травні 2018 року, були визначені такі загальні цілі: 1. надати огляд законодавства Великої Британії про вищу освіту як приклад системи, заснованої на забезпеченні якості. 2. пов’язати конструктивістську парадигму з глобальною акредитацією в галузі бізнес-освіти. 3. обговорити різні типи оцінювання та різну його конструкцію. Оцінювання – це не тільки фокус для багатьох студентів, а й наочне свідчення гарного педагогічного дизайну та забезпечення якості навчання. Семінар включав деяку вза- ємодію з учасниками. Ключова доповідь містить спостере- ження та відгуки про взаємодію науковців на семінарі в педагогічних рамках, відображених у глобальних системах забезпечення якості освіти. Аналіз взаємодії виявив спільне розуміння конструктивного узгодження проекту оцінювання в середовищі, де інновації не є поширеними.