2013 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2013 рік by Subject "330.3:65"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-13) Мудрак, М. М.В статті проаналізовано основні форми капіталізації. Визначено зв’язок нематеріальних активів з маркетинговою стратегією підприємства, яка є сукупністю заходів для підвищення капіталізації підприємства. Наведено основні маркетингові стратегії, які впливають на маркетингову капіталізацію. Розглянуто значення маркетингу як інструменту підвищення капіталізації підприємства.Item Особливості формування маркетингової стратегії фінансовими установами (на прикладі банків і страхових компаній)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-08) Фурман, Василь МиколайовичПроведено аналіз особливостей формування банками та страховими компаніями маркетингової стратегії, розглянуто детально окремі їх складові. Запропоновано комплекс рекламно-інформаційних заходів по вдосконаленню маркетингової стратегії фінансової установи.