Кафедра педагогіки та психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра педагогіки та психології by Subject "aspects of aggression"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Гендерні особливості прояву агресивності у підлітковому віці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Кондрашова, Катерина Сергіївна; Kondrashova, Kateryna; Корват, Лариса ВолодимирівнаУ сучасному світі де підлітки постійно змушені слідувати правилам соціуму та швидким змінам у правилах поведінки, їх надмірна агресивність не є сюрпризом, тому важливо знати які шляхи вивільнення агресії вони використовують, аби уникнути надмірних конфліктів. Мета роботи - здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження гендерних особливостей прояву агресивності в підлітковому віці. У роботі узагальнена та систематизована інформація, щодо минулих досліджень в даній сфері та їх результатів; визначено, які зв’язки існують між гендерними особливостями підлітків та проявами агресивності; визначені поведінкові властивості агресивності, які використовують підлітки за різними гендерними особливостями. Отже дана робота, може бути використана, як основа для розробки рекомендацій та коректування поведінки. In the modern world, where adolescents are constantly forced to follow the rules of society and rapid changes in the rules of behaviour, their excessive aggression is not a surprise, so it is important to know what ways they use to release aggression in order to avoid excessive conflicts. The purpose of the paper is to conduct a theoretical analysis and empirical study of gender peculiarities of aggression in adolescence. The paper summarises and systemises information on past research in this area and its results; identifies the links between adolescents' gender characteristics and aggression; and identifies the behavioural properties of aggression used by adolescents with different gender characteristics. Thus, this work can be used as a basis for developing recommendations and correcting behaviour.