Випуск № 38
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 38 by Subject "338.48"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічний аналіз розвитку ринку туристичних послуг в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Солов’янчик, Альона Володимирівна; Solovianchyk, А.; Соловьянчик, Алёна ВладимировнаУ статті представлено різні наукові думки щодо змісту та суті стратегічного аналізу. Виділено основні етапи та узагальнено методологічний апарат стратегічного аналізу галузі. Проведено експрес-аналіз ринку туристичних послуг із застосуванням методик п’яти конкурентних сил (за М. Портером), PEST- і SWOT-аналізу. Виділено основні перспективи та напрямки подальшого розвитку індустрії туризму в Україні.