Випуск № 35
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 35 by Subject "331.2:305"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Аналітка гендерно дезагрегованих показників ринку праці української енергетики(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кириленко, Володимир Іванович; Kyrylenko, Volodymyr; Кириленко, Владимир Иванович; Верба, Денис Володимирович; Verba, Denys; Верба, Денис Владимирович; Ніколаєнко, Дмитро В.; Nikolaienko, DmytroСтаття присвячена оцінці потенціалу поліпшення забезпеченості української енергетики ресурсами праці завдяки розширенню сфери зайнятості в галузі, що характеризуватиметься гендерно збалансованими попитом і пропозицією праці та визначенню можливостей сприяння вирівнюванню навантаження на вільні робочі місця з боку жіночої й чоловічої пропозиції праці. У статті використовується авторський метод поєднання результатів вибіркового дослідження (його результати дозволили методом експертних розбити специфічні для енергетики професії на три групи: «такі, де домінує чоловіча зайнятість»; такі, де домінує жіноча зайнятість» та «такі, де спостерігається збалансована гендерна структура зайнятості») і даних державної служби зайнятості про обсяги попиту і пропозиції робочої сили на зареє-строваному ринку праці. В результаті були отримані оцінки масштабів попиту і пропозиції праці в секторах переважно чоловічої, переважно жіночої праці й у секторі гендерно збалансованої зайнятості в енергетиці України. Були розраховані середньозважені гендерно дезагреговані показники навантаження на наявні вільні робочі місця в енергетиці України. В результаті отримала емпіричне підтвердження для випадку України гіпотеза, сформульована ще на початку ХХІ ст. стосовно розвинутих країн, про взаємопідтримуючий характер процесів підвищення організаційно-технічного рівня економічної діяльності й поліпшення гендерної збалансованості зайнятості. Також підтвердилась теза, що має критичне значення для визначення шляхів забезпечення стійкості вітчизняної енергетики в умовах військової агресії росії та мобілізації: гармонізація умов праці та зайнятості на підприємствах енергетики з потребами жінок, зокрема усунення факторів важкості й шкідливості праці у сфері переважної фізичної роботи, створення організаційно-технічних умов для поєднання професійних і родинних обов’язків, усунення інституціональних (нормативно-правових і поведінкових) обмежень доступу жінок до зайнятості в енергетиці та динамічної кар’єри мають вагомий потенціал поліпшення забезпечення потреби підприємств енергетики в персоналі. The article is devoted to the assessment of the potential for improving the provision of labor resources in the Ukrainian energy industry due to the expansion of the employment sphere in the industry, which will be characterized by gender-balanced demand and supply of labor and the determination of the possibilities of facilitating the equalization of the load on vacant jobs from the side of female and male labor supply. The article uses the author’s method of combining the results of a sample study (its results made it possible to divide professions specific to energy into three groups using the expert method: «those where male employment dominates», those where female employment dominates» and «those where a balanced gender structure of employment is observed «) and data from the state employment service on the volume of demand and supply on the registered labor market. As a result, estimates of the scale of demand and supply of labor in the sectors of predominantly male, predominantly female labor and in the sector of gender-balanced employment in the Ukrainian energetic were obtained. Average weighted gender-disaggregated load indicators for available vacancies in the energy industry of Ukraine were calculated. As a result, the hypothesis formulated in relation to developed countries, at the beginning of the 21st century received empirical confirmation for the case of Ukraine. about the mutually supportive nature of the processes of raising the organizational and technical level of economic activity and improving the gender balance of employment. The thesis was also confirmed, which is of critical importance for determining the ways to ensure the sustainability of the domestic energy industry in the conditions of russia’s military aggression and mobilization: harmonization of working conditions and employment at energy enterprises with the needs of women, in particular, the elimination of factors of difficulty and harmfulness of work in the field of predominantly physical work, the creation of organizational and technical conditions for the combination of professional and family responsibilities, the elimination of institutional (legal and behavioral) restrictions on women’s access to employment in the energy sector and a dynamic career have a significant potential to improve the provision of personnel needs of energy enterprises.Item Використання концепції економіки вражень у сфері продажу елітних вин(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кужель, Марина Юріївна; Kuzhel, Maryna; Кужель, Марина Юрьевна; Вєтров, Д. О.; Vietrov, D.Непередбачувані надскладні зовнішні обставини, що спричинили кризу, а і інколи і знищення або зупинку багатьох бізнесів в Україні призвели до катастро-фічного загострення конкуренції серед сосі функціонуючих компаній. В час, коли зменьшується споживання, зростає інфляція та безробіття управління бізнесом в елітному сегменті вимагає високого рівня професіоналізму та використання нестандартних та інноваційних рішень. Саме тому актуалізація методів, що лежать в основі економіки вражень має практичну цінність для бізнесу та підтверджує значущість прикладних теоретичних розробок для забезпечення сталого розвитку бізнесу під час непередбачуваних змін зовнішнього середовища. Метод дослідження полягає у попередньому опрацюванні теоретичного підґрунтя використання концепції економіки вражень з подальшим співвідношенням опитування експертів щодо можливостей використання даних інструментів в процесі реалізації маркетингової стратегії підприємств, що функціонують на ринку елітних вин України. Особливістю даного матеріалу є розгляд проблеми в площині практичної значущості з використанням теоретичного підґрунтя концепції економіки вражень для конкретного ринку, що переживає кризу через надскладні зовнішні обставини. Основною метою статті є актуалізація використання концепції економіки вражень для подальшого практичного застосування підприємствами України, які працюють на ринку елітних вин; пропозиція алгоритму впровадження даної концепції в прикладну діяльність підприємств, та формуванні універсального набору інструментів, які мають високу і перевірену іншими компаніями ефективність з метою мінімізації кризового стану підприємств на даному ринку. В статті запропоновано алгоритм впровадження концепції, що має опиратися на дослідженні цільової аудиторії, виявленні цінністних орієнтирів, які варто використати в процесі формування емоцій, що будуть стимулювати подальші продажі. Також наведено приклади з різних сфер бізнесу що ілюструють ефективність даної концепції та її зростаючу актуальність. До очікуваних результатів варто віднести, передусім забезпечення ефективності функціонування бізнесу та позитивні соціально-економічні наслідки, які є результатом діяльності будь-яких підприємств в демократичному суспільстві. Unpredictable and extremely difficult external circumstances that caused the crisis and, at times, the destruction or shutdown of many businesses in Ukraine have led to a catastrophic intensification of competition among the existing companies. In a time of declining consumption, rising inflation and unemployment, managing a business in the luxury segment requires a high level of professionalism and the use of non-standard and innovative solutions. That is why updating the methods underlying the impression economy is of practical value for business and confirms the importance of applied theoretical developments for ensuring sustainable business development in the face of unpredictable changes in the external environment. The research method consists in a preliminary study of the theoretical basis for the use of the impression economy concept, followed by a survey of experts on the possibilities of using these tools in the process of implementing the marketing strategy of enterprises operating in the Ukrainian elite wine market. The peculiarity of this material is that it addresses the issue in terms of practical significance using the theoretical basis of the impression economy concept for a specific market which is experiencing a crisis due to extremely difficult external circumstances. The main purpose of the article is to update the use of the impression economy concept for further practical application by Ukrainian enterprises operating in the market of elite wines; to propose an algorithm for implementing this concept in the applied activities of enterprises, and to form a universal set of tools which have high and proven efficiency by other companies with a view to minimising the crisis situation of enterprises in this market. The article proposes an algorithm for implementing the concept, which should be based on a study of the target audience, identification of value guidelines that should be used in the process of forming emotions that will stimulate further sales. Examples from various business areas are also provided to illustrate the effectiveness of this concept and its growing relevance. The expected results include, first of all, ensuring the efficiency of business functioning and positive socio-economic consequences that result from the activities of any enterprise in a democratic society.