Кафедра німецької мови ФМЕіМ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра німецької мови ФМЕіМ by Subject "378.147: 371. 398"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Дидактична роль технічних засобів навчання у формуванні професійних компетенцій майбутніх фахівців з міжнародної економіки при вивченні іноземних мов(ІВЦ "Видавництво «Політехніка»", 2009) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna OlexijiwnaУ статті розглядається проблема застосування технічних засобів навчання (ТЗН) – (аудіо-, відеозасоби та інформаційні технології) у процесі вивчення іноземних мов фахового спрямування з метою формування у майбутніх фахівців важливої для міжнародної економічної діяльності компетенції, а саме – інтеркультурологічної. Розглянуто загальні питання ТЗН як невід’ємного компоненту навчального процесу вказаної дисципліни та значення ТЗН стосовно формування у студентів окремих компетенцій та їх професійної компетентності в цілому.Item Застосування тексту в формуванні інтеркультурологічної складової професійної компетентності майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов(ІВЦ "Видавництво «Політехніка»", 2009) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna OlexijiwnaУ статті висвітлюється один із засобів формування інтеркультурологічної компетенції майбутніх фахівців з міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов завдяки відповідно налаштованій роботі з текстом. Розглянуто як теоретичні питання щодо тексту, так і представлені конкретні приклади його застосування у формуванні вказаної компетенції на заняттях з німецької мови.Item Інтеркультурологічне розуміння лінгвопедагогіки у дослідженнях зарубіжних науковців(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-03-05) Копил, Галина ОлексіївнаУ статті розглянуті деякі аспекти наукових досліджень західних педагогів-лінгвістів щодо поняття інтеркультурологічного розуміння, а саме: про необхідність чи ігнорування врахування інтеркультурологічного підґрунтя в роботі з іншомовною інформацією, а також у міжкультурному спілкуванні.