Кафедра німецької мови ФМЕіМ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра німецької мови ФМЕіМ by Subject "378.147:371.398"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Метод трансформації у формуванні міжкультурної компетенції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-04) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna; Копыл, Галина АлексеевнаУ статті йде мова про один із сучасних методів навчання іноземним мовам – трансформації, як такий, що допомагає формувати у майбутніх фахівців з міжнародної економіки міжкультурні компетенції. У статті звучить думка про багатомірність цього методу та досвід деяких західних дослідників. The article deals with one of the modern methods of teaching foreign languages – transformation that helps to form intercultural competences for future specialists in the international economy. The multidimensionality of this method and the experience of some Western researchers are investigated in the article.Item Самостійна робота студентів у контексті Болонського процесу: значення, можливості, європейський досвід(Київський національний лінгвістичний університет, 2014) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna Olexijiwna; Копыл, Галина Алексеевна; Струтинська, Ірина Юріївна; Strutynska, Iryna Jurijiwna; Струтинская, Ирина ЮрьевнаУ статті йдеться про теоретичні передумови актуальності самостійної роботи студентів як з наукової, так і практичної точок зору. Розглядається Болонський процес як джерело інновацій для освітян Європи.Item Інтеркультурологічні аспекти ділового спілкування як предмет міжкультурного тренінгу(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009) Копил, Галина Олексіївна; Kopyl, Galyna OlexijiwnaУ даній статті розкривається сутність інтеркультурологічних аспектів міжкультурного ділового спілкування як премету тренінгових занять, описується зміст поняття «європейська ділова культура». Також мова йде про необхідність формування інтеркультурологічної компетенції для фахівців, які мають іноземних ділових партнерів. Етапи проведення тренінгу та визначення тем рекомендується здійснювати у відповідності з послідовністю кроків розвитку ділового контакту. До того ж, даються інші методичні рекомендації щодо підготовки до міжкультурного тренінгу.