Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом"
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом" by Subject "competition"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Злиття та поглинання у міжнародному бізнесі на прикладі Vodafone та Verizon(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-30) Дзікевич, Максим Віталійович; Dzikevych, Maksym; Козачок, Тетяна СергіївнаРобота присвячена розробці теоретико-методологічних засад дослідження розвитку процесів міжнародних злиттів і поглинань (M&A) та їх впливу на концентрацію ринкової влади, а отже, і на інтереси інших учасників ринку, в тому числі споживачів, партнерів і конкурентів. Стаття також присвячена розробці науково-практичних рекомендацій щодо захисту конкуренції на ринках, на які впливає домінуюча ринкова влада. Окрема частина статті присвячена особливостям сучасного українського ринку злиттів і поглинань. Сьогодні ринок стабільний і має потенціал для зростання. Поточна ситуація в Україні сповільнила зростання, і для відновлення знадобиться деякий час. Україні необхідно внести деякі зміни в законодавство, зокрема щодо злиття та поглинання. На основі роботи автор сформулював рекомендації щодо підвищення ефективності злиттів і поглинань з метою підвищення конкурентоспроможності України на міжнародних ринках. The work is devoted to the development of theoretical and methodological research principles on the development of international mergers and acquisitions (M&A) processes and their impact on the concentration of market power, and, consequently, on the interests of other market participants, including consumers, partners and competitors. The paper is also dedicated to the development of scientific and practical recommendations for the protection of competition in markets affected by dominant market power. The separate part of the paper deals with the specific features of current Ukrainian merger and acquisition market. Nowadays the market is stable and has a potentional for growth. Current situation in Ukraine slowed down the growth and it will take some time to recover. Ukraine needs to implement some changes in its legislation, particularly concerning the mergers and acquistions. On the basis of the work author formulated recommendations for improving effectiveness of mergers and acqustions in order to increase the competitiveness of Ukraine on international markets.Item Маркетинг-менеджмент міжнародних корпорацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-30) Крамар, Олег Олегович; Kramar, Oleh; Петрашко, Людмила Петрівна«Управління маркетингом у міжнародних корпораціях» містить вичерпний перелік основних шляхів покращення відносин із постачальниками та клієнтами та значення такого інструменту для міжнародної компанії та показує, в яких випадках можна використовувати ці стратегії. Автор визначає визначення маркетингу та маркетингового менеджменту, які також були розроблені відомим цифровим маркетингом, описаним тут. У статті аналізуються доходи кращих економістів. Після цієї частини автор висловлює власні міркування щодо ефективності впровадження в сучасному бізнес-середовищі. У статті порівнюються різні міжнародні компанії, порівнюються їхні маркетингові витрати з прибутками та вказуються найефективніші способи просування продукту. найпопулярніші міжнародні корпорації. Marketing management on international corporations” a comprehensive listing of the main ways to improve supplier and customer relations and importance of such tool for international company. approaches and shows in which cases these strategies can be used. The author identifies definitions of marketing and marketing management which were developed by famous digital marketing described here as well. The paper analyses revenue of the best economsits. After this part the author expresses his own thoughts about effectiveness implemented in today’s business environment. The article compares different international companies, compares their marketing costs with returns and points out the most effective ways of product promotion. most popular international corporations.