Випуск № 10
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 10 by Subject "330.25"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Методологічні аспекти PR-аудиту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008-01-30) Дерев’янченко, Тетяна ЄгорівнаРозглянуто питання оцінювання ефективності PR-діяльності підприємств, яке набуває все більшого значення за умов сучасного ринку, однією з особливостей якого є співпраця з громадськістю. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється оцінюванню ефективності як маркетингової діяльності загалом, так і PR-діяльності зокрема. Спостерігається невідпрацьованість понятійного апарату та інших аспектів проблеми виміру ефективності PR-діяльності підприємств.