Випуск № 36
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 36 by Subject "330.8"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічна конкурентоспроможність підприємства: змістовні імперативи та критерії оцінювання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Igor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичНадано узагальнюючу характеристику категорії конкурентоспроможності та ознак конкурентоспроможного підприємства. На основі розгляду дискусійних положень розуміння змісту стратегічної конкурентоспроможності викладено авторську позицію, що ґрунтується на конкретизованих ознаках перспективності, тривалості і потенційності розвитку підприємства. До наукової термінології уведено поняття стратегічного періоду, запропоновано його сутнісне визначення та методичні підходи до параметризації тривалості стратегічного періоду. Розглянуто сутнісні ознаки стратегічної конкурентоспроможності підприємства, які складають об’єктну основу визначення її кількісних характеристик. Запропоновано метод оцінювання стратегічної конкурентоспроможності на основі врахування часу функціонування діючого підприємства, досягнутого рівня конкурентоспроможності та ступеня реалізація підприємством цільових параметрів розвитку у поточному періоді, що у формалізованому вигляді спирається на розрахунок коефіцієнтів конкурентного досвіду, досягнутої і динамічної конкурентоспроможності підприємства. Доведено можливість отримання аналітичних висновків, придатних для визначення управлінських рішень, на основі матричного позиціонування складових стратегічної конкурентоспроможності досліджуваного суб’єкта ринку.