Освітня програма «Банківський менеджмент»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Банківський менеджмент» by Subject "AT CB «PrivatBank»"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дистанційне обслуговування клієнтів банку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-12-18) Стронов, Андрій Сергійович; Stronov, Andrii; Нікітін, Андрій ВалерійовичУ роботі досліджено дистанційне банківське обслуговування на прикладі АТ КБ «ПриватБанк». Проаналізовано основні види дистанційного обслуговування, впровадження новітніх технологій, таких як мобільні додатки, чат-боти, та штучний інтелект, що покращують якість обслуговування. Визначено, що адаптація банків до технологічних змін є важливою для підвищення ефективності обслуговування клієнтів та конкурентоспроможності на ринку. The paper analyzes remote banking services using JSC «PrivatBank» as an example. It examines the main types of remote services and the implementation of new technologies such as mobile apps, chatbots, and artificial intelligence to improve service quality. The study highlights the importance of adapting banks to technological changes to enhance customer service efficiency and market competitiveness.