2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Subject "brand"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06) Гузеря, Микита Сергійович; Huzeria, Mykyta; Барабась, Дмитро ОлександровичВ роботі розкрито проаналізовано сучасне розуміння сутності та значення брендів та брендингу; ідентифіковано технологію та особливості формування та розвитку бренду бізнес-організації; здійснено діагностику позицій основного бренду та визначено переваги та можливості в майбутньому; оцінено привабливості бренду та ефективності бренд-менеджменту; розроблено напрями посилення управління та просування бренду бізнес-організації. The modern analysis of the essence and meaning of brands and branding is analyzed in the work; identified technology and features of business organization brand formation and development; the diagnostics of the main brand positions were carried out and the advantages and opportunities in the future were determined; evaluated the attractiveness of the brand and the effectiveness of brand management; directions of strengthening the management and brand promotion of the business organization have been developed.Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-15) Лебедь, Марія Володимирівна; Lebed, Mariia; Востряков, Олександр ВолодимировичДослідження теоретико-методичних аспектів управління брендом бізнес-організації, розробка практичних пропозицій щодо удосконалення бренду бізнес-організації, аналіз якої проводився, на підставі попередньо проведеної економічної діагностики його діяльності. Research of theoretical and methodological aspects of business organization brand management, development of practical proposals for improving the brand of the business organization, the analysis of which was carried out on the basis of previously conducted economic diagnostics of its activities.