Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "Apple"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження поведінки споживачів на ринку споживчих товарів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ващенко, Крістіна Олександрівна; Vashchenko, Kristina; Романенко, Лариса ФедорівнаКваліфікаційна робота присвячена аналізу та моделюванню динаміки споживачів у сучасному товарному ринку. Робота включає в себе дослідження як первинних, так і вторинних джерел інформації, зокрема аналіз відгуків клієнтів компанії "Apple". Нами був проведений фінансовий аналіз діяльності компанії та її маркетингово середовища. Ми висвітлили проблеми, з якими стикаються споживачі Apple, такі як високі ціни, застарілі моделі, проблеми з пристроями та конфіденційність даних. Робота містить цінні теоретичні висновки та практичні рекомендації щодо використання сучасних інструментів маркетингу. The thesis is devoted to the analysis and modeling of consumer dynamics in the modern commodity market. The work includes the study of both primary and secondary sources of information, including the analysis of Apple's customer feedback. We conducted a financial analysis of the company and its marketing environment. We have highlighted the problems faced by Apple consumers, such as high prices, outdated models, device problems, and data privacy. The work contains valuable theoretical conclusions and practical recommendations on the use of modern marketing tools.