Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "B2B market"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку B2B(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Березовська, Поліна Борисівна; Berezovska, Polina; Хмурковський, Геннадій ВолодимировичВ роботі проаналізовано процес управління маркетингом на підприємстві на ринку В2В; розглянуто маркетингову стратегію як інструмент розвитку підприємства на ринку В2В. Надано організаційно-економічну характеристику базового підприємства - ТОВ «ІНДІГО 2020» (бренд «Enjoy the wood»); проведено аналіз стану маркетингової діяльності базового підприємства на ринку B2B. Розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності базового підприємства на ринку B2B; проведено економічне обґрунтування розроблених пропозицій The work analyzes the process of marketing management at the enterprise in the B2B market; the marketing strategy as a tool for enterprise development in the B2B market is considered. The organizational and economic characteristics of the base enterprise – TOV «INDIGO 2020» («Enjoy the wood» brand) - are provided; an analysis of the state of marketing activity of the base enterprise on the B2B market was carried out. Proposals for improving the marketing activities of the base enterprise in the B2B market have been developed; an economic justification of the developed proposals was carried outItem Маркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку B2B(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Орихівська, Софія Вікторівна; Orykhivska, Sofiia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаПроаналізовано та узагальнено теоретичні підходи щодо розуміння концепції B2B-маркетингу в контексті сучасного бізнес-середовища. Досліджено та визначено ефективність маркетингової діяльності ТОВ «Нексус Автомотів Україна». Розроблено стратегічні напрямки щодо її покращення та оцінено ефективність запропонованих заходів. Результати дослідження мають практичне значення для впровадження в діяльність підприємства ТОВ «Нексус Автомотів Україна» та інших аналогічних компаній. Theoretical approaches to understanding the concept of B2B marketing in the context of the modern business environment are analyzed and summarized. The effectiveness of the marketing activity of «Nexus Automotive Ukraine» LLC was investigated and determined. Strategic directions for its improvement were developed and the effectiveness of the proposed measures was evaluated. The results of the research are of practical importance for implementation in the activities of «Nexus Automotive Ukraine» LLC and other similar companies.Item Маркетинг у бізнес-діяльності підприємства на ринку В2В(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Мислицька, Катерина Сергіївна; Myslytska, Kateryna; Василькова, Наталія ВолодимирівнаДослідження присвячено маркетингу в бізнес-діяльності на ринку B2B. Для компаній, де ринки B2B ще розвиваються, ефективний маркетинг може стимулювати економічне зростання. В роботі розглядаються особливості B2B маркетингу, включаючи цикли продажів і розширення кількості зацікавлених сторін. Зосереджено увагу на персоналізованих підходах та індивідуальних маркетингових стратегіях. Основна мета роботи — аналіз теоретичних основ і оцінка стану компанії ICUnet.Group з подальшою розробкою рекомендацій для покращення її маркетингової діяльності. Завдання включають критичний аналіз теорії, дослідження стратегій ICUnet.Group та розробку практичних пропозицій для підвищення ефективності маркетингу. The research focuses on marketing in business activities within the B2B market. For companies where B2B markets are still developing, effective marketing can stimulate economic growth. The study examines the characteristics of B2B marketing, including sales cycles and the expansion of the number of stakeholders. The focus is on personalized approaches and individual marketing strategies. The main goal of the work is to analyze theoretical foundations and assess the state of the company ICUnet.Group, followed by developing recommendations to improve its marketing activities. The tasks include a critical analysis of theory, investigation of ICUnet.Group's strategies, and the development of practical proposals to enhance marketing efficiency.