Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "activity"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Євстафьєв, Максим Вадимович; Yevstafiev, Maksym; Архипова, Тетяна ВасилівнаУ першому розділі досліджуються сутність інформаційного забезпечення та методичні підходи до оцінки ефективності інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. У другому розділі розглядається дослідження ринку інтернет-торгівлі України, аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності, організаційно-економічна та маркетингова характеристика діяльності інтернет-магазину «ROZETKA». У третьому розділі досліджується розробка напрямків оптимізації інформаційного забезпечення маркетингової діяльності та оцінка ефективності запропонованих заходів. The first chapter examines the essence of information provision and methodical approaches to evaluating the effectiveness of information provision of the enterprise's marketing activities. The second chapter examines the study of the online trade market of Ukraine, the analysis of the information support of marketing activities, the organizational, economic and marketing characteristics of the online store «ROZETKA». The third chapter examines the development of directions for optimizing the information support of marketing activities and the evaluation of the effectiveness of the proposed measures.