Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "advertising"
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг у діяльності посередницького підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Янцеловський, Олександр Костянтинович; Yantselovskyi, Oleksandr; Романенко, Лариса ФедорівнаУ роботі досліджено маркетингову діяльність посередницких підприємств та її особливості. Розглянуто особливості використання цифрового маркетингу посередницькими підприємствами в сучасних умовах. Вивчено організаційно економічну характеристику підприємства. Проведено дослідження маркетингової діяльності ТОВ «ВОВА-ХОРЕКА». Висунуто пропозиції по підвищенню ефективності маркетингової діяльності компанії ТОВ «ВОВА-ХОРЕКА». Розроблено рекомендації по удосконаленню комплексу маркетингу та їх обгрунтування. The work examines the marketing activity of intermediary enterprises and its features. The peculiarities of the use of digital marketing by intermediary enterprises in modern conditions are considered. The organizational and economic characteristics of the enterprise were studied. A study of the marketing activities of «VOVA-HOREKA» LLC was conducted. Proposals have been put forward to increase the effectiveness of the marketing activities of «VOVA-HOREK»A LLC. Recommendations for improving the marketing complex and their rationale have been developed.Item Маркетингова товарна політика підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Сидоренко, Дмитро Миколайович; Sydorenko, Dmytro; Сахарова, Тетяна ВадимівнаКваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах ТОВ «Дарниця». Ця бакалаврська робота розгядає теоретичні та практичні аспекти ТОВ «Дарниця». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі роботи розглядаються теоретичні аспекти управління товарною політикою, стратегії маркетингу, а також аналізуються основні поняття і принципи товарної політики. Другий розділ присвячений аналізу маркетингової товарної політики ТОВ «Дарниця», проводиться аналіз конкретних стратегій маркетингової товарної політики компанії. Розглядаються основні аспекти управління асортиментом продукції, ціноутворення, реклами та просування продукції на ринку. У третьому розділі розглядаються та досліджується ефективність застосування обраних стратегій маркетингової товарної політики компанії «Дарниця». Аналізуються результати впровадження стратегій, їх вплив на конкурентоспроможність компанії та досягнення маркетингових цілей. Автор обґрунтовує ці заходи, проводить оцінку їх ефективності. The qualifying bachelor's work is performed on the materials of «Darnytsia» LLC. This bachelor thesis unravels the theoretical and practical aspects of «Darnytsia» LLC. It consists of three sections. The first section of the work examines the theoretical aspects of product policy management, marketing strategies, and also analyzes the main concepts and principles of product policy. The second section is devoted to the analysis of the marketing product policy of LLC «Darnytsia», an analysis of specific strategies of the company's product marketing policy is carried out. The main aspects of product range management, pricing, advertising and promotion of products on the market are considered. In the third section, the effectiveness of the application of selected strategies of the marketing product policy of the «Darnytsia» company is considered and investigated. The results of strategy implementation, their impact on the company's competitiveness and the achievement of marketing goals are analyzed. The author justifies these measures, assesses their effectiveness.Item Маркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Власенко, Ірина Олександрівна; Vlasenko, Iryna; Лилик, Ірина ВікторівнаКваліфікаційна бакалаврська робота виконується на матеріалах ТОВ «Сільпо - Фуд». Бакалаврська робота містить теоретичні та практичні аспекти маркетингового просування товарів та послуг у соціальних мережах на прикладі ТОВ «Сільпо – Фуд». Вона складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються теоретичні основи маркетингового просування товарів і послуг у соціальних мережах, включаючи аналіз базових принципів маркетингу та актуальні тенденції його розвитку в сучасних умовах. Розглядаються теоретичні засади маркетингу в соціальних мережах та сучасні тенденції розвитку мУ третьому розділі досліджуються проблеми маркетингового просування товарів та послуг "Сільпо" в соціальних мережах. Пропонуються шляхи їх вдосконалення, розраховуючи економічну ефективність цих пропозицій.аркетингу в цій сфері. У другому розділі розглядаються маркетингові характеристики підприємства «Сільпо», а також аналізується стратегія просування мережі супермаркетів «Сільпо» в соціальних мережах, підкреслюючи її ефективність та особливості застосування SMM-маркетингу. The qualifying bachelor's work is performed on the materials of LLC «Silpo - Food». The bachelor's thesis contains theoretical and practical aspects of marketing promotion of goods and services in social networks using the example of «Silpo-Food» LLC. It consists of three sections. The first chapter examines the theoretical foundations of marketing promotion of goods and services in social networks, including analysis of the basic principles of marketing and current trends in its development in modern conditions. The theoretical foundations of marketing in social networks and modern trends in the development of marketing in this area are considered. The second chapter examines the marketing characteristics of the «Silpo» enterprise, and also analyzes the strategy of promoting the Silpo supermarket chain in social networks, emphasizing its effectiveness and the peculiarities of the use of SMM marketing. The third chapter examines the problems of marketing promotion of «Silpo» goods and services in social networks. Ways of their improvement are proposed, calculating the economic efficiency of these proposals.Item Маркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Козак, Валерія Василівна; Kozak, Valeriia; Кудирко, Ольга ВасилівнаПроведено дослідження теоретичних аспектів маркетингового просування товарів та послуг у соціальних мережах. Складено організаційно-економічну характеристику господарської та маркетингової діяльності ТОВ «Нова Пошта».У практичній частині проведений аналіз маркетингової діяльності підприємства та досліджено особливості маркетингового просування товарів та послуг у соціальних мережах. У третьому розділі запропоновано заходи та напрямки підвищення ефективності просування послуг підприємства в соціальних мережах.Item Маркетингове просування товарів та послуг у соціальних мережах (SMM)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Чернєцова, Юлія Олександрівна; Chernietsova, Yuliia; Романенко, Лариса ФедорівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи є розробка напрямів для покращення маркетингового просування продукції ТОВ «БАЙЄРСДОРФ УКРАЇНА» через соціальні мережі. Використані методи дослідження включають аналіз літератури, фінансових показників підприємства, маркетингової діяльності конкурентів, а також спостереження та прогнозування. Виявлено, що NIVEA дублює контент на Facebook та Instagram, що знижує ефективність маркетингу. Запропоновані вдосконалення: диференціація контенту для різних платформ, співпраця з блогерами та інфлюенсерами, початок діяльності у TikTok. Значущість дослідження полягає в ефективності SMM як сучасного методу просування. The purpose of this bachelor's thesis is to develop directions for improving the marketing promotion of «BEIERSDORF UKRAINE» through social media. Research methods include analysis of literature, financial indicators, competitors' marketing activities, observation, and forecasting. The study found that NIVEA duplicates content on Facebook and Instagram, reducing marketing efficiency. Proposed improvements: content differentiation for different platforms, collaboration with bloggers and influencers, and starting activities on TikTok. The significance of the study lies in the effectiveness of SMM as a modern promotion method.Item Маркетингове просування товарів і послуг підприємства в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Батракова, Тетяна Романівна; Batrakova, Tetiana; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаДослідження маркетингової діяльності в інтернет-середовищі, зокрема щодо просування продукції, а також розробка рекомендацій щодо її поліпшення на основі теоретичних і практичних знань та навичок. Розроблений набір заходів, спрямованих на просування послуг компанії ТОВ «Новус Україна» в інтернет-середовищі. Research of marketing activities in the Internet environment, in particular, product promotion, as well as development of recommendations for its improvement based on theoretical and practical knowledge and skills. A set of measures aimed at promoting the services of «Novus Ukraine» LLC in the Internet environment was developed.Item Маркетингове просування товарів і послуг підприємства в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Синчук, Владислава Олександрівна; Synchuk, Vladyslava; Савич, Олександр ПетровичДосліджено теоретичні методи аналізу та розробки системи маркетингового просування в Інтернеті. Проаналізовано та оцінено маркетингову систему просування в Інтернеті ТОВ «СТУД-ПОІНТ». Запропоновано удосконалення маркетингової системі залучення клієнтів в соціальних мережах та сайті підприємства. The theoretical methods of analysis and development of the system of marketing promotion on the Internet are researched. The marketing system of promotion on the Internet of «STUD-POINT» LLC is analysed and evaluated. Improvements to the marketing system for attracting customers in social networks and the company's website are proposed.Item Маркетингові комунікації підприємства та шляхи їх розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Колесник, Марина Олександрівна; Kolesnyk, Maryna; Голіцин, Андрій МиколайовичВивчено сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства. Досліджено маркетингові комунікації ТОВ «Хенкель Україна». Запропоновано пропозиції стосовно удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Хенкель Україна». The essence of the company's marketing communication policy has been studied. The marketing communications of "Henkel Ukraine" LLC were studied. Proposals for improving the communication policy of «Henkel Ukraine» LLC are offered.Item Маркетингові комунікації підприємства та шляхи їх розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Сорока, Єлизавета Олегівна; Soroka, Yelyzaveta; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ першому розділі було проведено аналіз сучасної наукової літератури та систематизацію теоретико-методичних засад розвитку маркетингових комунікацій. Другий розділ включає оцінку організаційно-економічної характеристики ТОВ «Сільпо-Фуд» та його комплексу маркетингових комунікацій. Також у розділі представлено результати власного опитування з метою оцінки маркетингових комунікацій конкурентів у порівнянні з ТОВ «Сільпо-Фуд». Третій розділ присвячений розробці власних рекомендацій з удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності даного підприємства. Була проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів за трьома сценаріями. The first section analyzes the current scientific literature and systematizes the theoretical and methodological foundations of marketing communications development. The second section includes an assessment of the organizational and economic characteristics of «Silpo-Food» LLC and its marketing communications complex. The section also presents the results of the author's own survey to assess the marketing communications of competitors in comparison with «Silpo-Food» LLC. The third section is devoted to the development of own recommendations for improving the marketing communication activities of this enterprise. The economic efficiency of the proposed measures was assessed in three scenarios.Item Пошукова оптимізація (SEO) в Інтернет-маркетингу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Хміль, Анастасія Русланівна; Khmil, Anastasiia; Антонченко, Мирослава ЮріївнаКваліфікаційна робота виконується на матеріалах ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ». КБР складається з трьох розділів. У першому розділі досліджуються поняття, задачі і роль SEO-оптимізації та ключові показники її ефективності. У другому розділі розглядаються ефективність розвитку інтернет маркетингу на підприємстві, фінансове становище та конкурентоздатність компанії. У третьому розділі досліджуються проблеми стратегії ціноутворення та цінової політики компанії ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ». Пропонуються шляхи їх вдосконалення, розраховуючи економічну ефективність цих пропозицій та впроваджуючи нові стратегії та інновації. The qualifying bachelor's work is performed on the materials of LLC «THERMOPLAST». QBW consists of three sections. The first section examines the concept, objectives and role of SEO optimization and key indicators of its effectiveness. The second section analyzes the effectiveness of Internet marketing development at the enterprise, the financial situation and competitiveness of the company. The third section examines the problems of pricing strategy and pricing policy of the company «Thermoplast» LLC. It suggests ways to improve them by calculating the cost-effectiveness of these proposals and introducing new strategies and innovations.Item Стратегія створення і розвитку бренду(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Чичкань, Лада Сергіївна; Chychkan, Lada; Слюсарева, Людмила ВалеріївнаМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – обґрунтування стратегії створення і розвитку бренду, на прикладі французької мережі косметичних магазинів «Sephora». The purpose of the bachelor's thesis is to substantiate the strategy for creating and developing a brand, using the example of the French cosmetics chain «Sephora».Item Управління системою просування товарів і послуг підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Куриленко, Стефанія Ігорівна; Kurylenko, Stefaniia; Слюсарева, Людмила ВалеріївнаУ роботі було досліджено, що таке управління просуванням товарів та послуг і чому воно важливе. До того ж, було досліджено роботу ТОВ «СІЛПО-ФУД», ринок та середовище його діяльності, здійснено порівняльний аналіз його економічних показників та різноманітні інструменти просування. Також було запропоновано три ініціативи, як покращити роботу підприємства, базуючись на дослідженому матеріалі. Ідеями є: створення благодійної акції, колаборація з учасниками «Євробачення 2024» та введення нових рубрик на платформі YouTube, з яких остання, за прогнозами, виявилась найприбутковішою. The work has investigated what is the management of the promotion of goods and services and why it is important. In addition, the research was done on the work of «SILPO-FOOD» LLC, its market and environment, a comparative analysis of its economic indicators and various promotion tools it uses. There were also three initiatives on how to improve the work of the enterprise, based on the material researched. Ideas are: creation of a charity event, collaboration with Eurovision participants 2024 and introducing new ideas on the YouTube platform. The last one, according to forecasts, proved to be the most profitable.Item Цифровий маркетинг у просуванні товарів та послуг підприємства на ринку і шляхи його розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Проскурякова, Елеонора Владиславівна; Proskuriakova, Eleonora; Згурська, Оксана МихайлівнаУ кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено сутність та практичне використання цифрового маркетингу у просуванні товарів та послуг підприємства на ринку і шляхи його розвитку на прикладі конкретного підприємства. За практичну частину даної роботи було розроблено ефективну маркетингову стратегію для просування товарів підприємства за допомогою цифрового маркетингу. In the qualifying bachelor's work, the essence and practical use of digital marketing in the promotion of the company's goods and services on the market and the ways of its development on the example of a specific company were investigated. For the practical part of this work, an effective marketing strategy was developed for the promotion of the company's goods using digital marketing.Item Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Місюра, Аліна Вікторівна; Misiura, Alina; Кудирко Ольга ВасилівнаКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню особливості Інтернет-маркетингу в управлінні діяльністю підприємства та його удосконалення на сучасному підприємстві. Окрема увага присвячена магазину одягу та взуття ТОВ «ІНТЕРТОП Україна». На прикладі його діяльності був проведений аналіз особливостей застосування інтернет-маркетингу і також розробка заходів щодо вдосконалення використання інтернет-маркетингу підприємства. Практичне значення одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи для розвитку Інтернет-інструментів в магазині одежі. The bachelor's thesis is devoted to the study of the features of Internet marketing in the management of enterprise activities and its improvement in a modern enterprise. Special attention is paid to the clothing and footwear store «INTERTOP Ukraine» LLC. On the example of his activities, an analysis of the features of the use of Internet marketing was carried out and measures were developed to improve the use of Internet marketing of the enterprise. The practical significance of the obtained results lies in the fact that innovative approaches were used for the development of Internet tools in a clothing storeItem Інтернет-маркетинг в управлінні діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Святченко, Аліна Олександрівна; Sviatchenko, Alina; Лилик, Ірина ВікторівнаДипломна робота присвячена дослідженню використання інтернет-маркетингу в діяльності громадської організації «Українська асоціація маркетингу». Робота включає теоретичний огляд концепцій та методів інтернет-маркетингу. Особливу увагу приділено таким аспектам, як контент-маркетинг, SEO-оптимізація, соціальні мережі та e-mail-маркетинг. The thesis examines the use of Internet marketing in the activities of the public organization «Ukrainian Marketing Association». The work includes a theoretical overview of the concepts and methods of Internet marketing. Particular attention is paid to such aspects as content marketing, SEO optimization, social networks, and e-mail marketing.