Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "analysis of marketing activity"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Заболотна, Аліна Олександрівна; Zabolotna, Alina; Ус, Роман ЛеонідовичПід час написання бакалаврської роботи проведено аналіз та удосконалення контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Київстар». На меті роботи було дослідити теоретико-методологічних засад контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства та розроблення практичних рекомендацій щодо удосконалення контролю та аналізу маркетингової діяльності. Робота містить ключові аспекти контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства «Київстар» та розроблено конкретні рекомендації для їх подальшого вдосконалення. Результати дослідження можуть стати цінним допоміжним матеріалом для управлінських рішень та стратегічного планування в маркетинговій діяльності підприємства. During the writing of the bachelor's thesis, an analysis and improvement of the control and analysis of the marketing activity of «Kyivstar» PJSC was carried out. The purpose of the work was to investigate the theoretical and methodological principles of the control and analysis of the marketing activity of the enterprise and to develop practical recommendations for improving the control and analysis of the marketing activity. The work contains key aspects of control and analysis of the marketing activities of the «Kyivstar» enterprise and developed specific recommendations for their further improvement. The results of the study can become a valuable auxiliary material for management decisions and strategic planning in the enterprise's marketing activities.Item Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємтсва(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-13) Чигиринов, Владислав Володимирович; Chyhyrynov, Vladyslav; Слюсарева, Людмила ВалеріївнаРозглянуто сутність та особливості контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства; Досліджено методологію проведення та особливості оцінки ефективності контролю та аналізу маркетингової діяльності; Охарактеризовано особливості господарської та маркетингової діяльності ТЦ «Метроград»; Досліджено особливості здійснення контролю та аналізу маркетингової діяльності ТЦ «Метроград»; Виявлено рекомендовані шляхи удосконалення здійснення контролю та аналізу маркетингової діяльності ТЦ «Метроград»; Обґрунтовано економічну ефективність наданих рекомендацій. The essence and features of control and analysis of marketing activity of enterprise are considered; the methodology of conducting and features of evaluation of efficiency of control and analysis of marketing activity are researched; the features of economic and marketing activity of shopping center «Metrograd» are characterized; the features of control and analysis of marketing activity of shopping center «Metrograd» are researched; the recommended ways to improve the control and analysis of marketing activity of shopping center «Metrograd» are identified.