Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "anti-crisis price policy"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова цінова політика торговельного підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ткачук, Вероніка Максимівна; Tkachuk, Veronika; Шевченко, Ольга ВалеріївнаВ роботі розглянуто основні концепції антикризового маркетингу та їх роль у забезпеченні стійкості підприємства в умовах кризи. Досліджено структуру та організацію системи антикризового управління в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових інструментів, які використовує підприємство для протидії кризовим явищам. The paper examines the main concepts of anti-crisis marketing and their role in ensuring the stability of the enterprise in crisis conditions. The structure and organization of the anti-crisis management system at «SILPO-FOOD» LLC was studied. Proposals for improving the marketing tools used by the enterprise to combat crisis phenomena have been developed.