Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "assortment policy"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління мерчандайзингом у роздрібній торгівлі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Тарнавчук, Олег Юрійович; Tarnavchuk, Oleh; Романенко, Лариса ФедорівнаБакалаврська робота присвячена аналізу та вдосконаленню мерчандайзингових практик у мережі магазинів «Біле Сухе». Дослідження включає оцінку поточних практик, виявлення проблем та недоліків, а також розробку нових стратегій для оптимізації асортиментної політики та візуального мерчандайзингу. Особливу увагу приділено впровадженню кас самообслуговування та створенню преміальної зони у винних відділах. Результати роботи підтверджують економічну доцільність запропонованих змін, їх позитивний вплив на продажі та покращення задоволеності клієнтів. This bachelor's thesis is dedicated to analyzing and improving merchandising practices in the «Bile Sukhe» store chain. The research includes evaluating current practices, identifying issues and shortcomings, and developing new strategies for optimizing assortment policy and visual merchandising. Special attention is given to the implementation of self-checkout systems and the creation of a premium zone in the wine sections. The results of the study confirm the economic feasibility of the proposed changes, their positive impact on sales, and the improvement of customer satisfaction.Item Управління номенклатурою та товарним асортиментом підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Свистун, Анастасія Андріївна; Svystun, Anastasiia; Шевчук, Олег АнатолійовичУ роботі було проведено аналіз теоретичних аспектів в управлінні номенклатурою та товарним асортиментом підприємства. Зокрема, досліджено сутність понять «номенклатура» та «асортимент» та встановлено відмінність між цими поняттями. Описано етапи та фактори впливу на формування асортиментної політики підприємства; проаналізовано методи формування асортиментної політики на підприємстві. Проаналізовано фінансову звітність підприємства за останні три роки; досліджено асортимент органічної продукції за допомогою методу ABC. Проведено опитування, на основі якого розроблено пропозиції щодо вдосконалення товарного асортименту підприємства. The article analyzes the theoretical aspects of managing the nomenclature and product assortment of the enterprise. In particular, the essence of the concepts of "nomenclature" and "assortment" is studied and the difference between these concepts is established. The stages and factors of influence on the formation of the assortment policy of enterprise are described; the methods of forming the assortment policy at the enterprise are analyzed. The financial statements of the enterprise for the last three years are analyzed; the assortment of organic products is studied using the ABC method. A survey was conducted, on the basis of which proposals for improving the product range of the enterprise were developed.