Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "creating an evaluation of brand effectiveness"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Брендинг у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Дидюк, Софія Дмитрівна; Dydiuk, Sofiia; Висоцька, Оксана МілентіївнаУ даній роботі досліджено процеси формування та розвитку брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. Розроблено теоретичне підґрунтя та практичні рекомендації, що дають можливість підвищити ефективність брендингу в маркетинговій діяльності підприємства. This paper examines the processes of formation and development of branding in the marketing activities of the enterprise. The theoretical basis and practical recommendations have been developed, which make it possible to increase the effectiveness of branding in the marketing activities of the enterprise.