Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "crisis"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг промислового підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-05-23) Маринич, Анастасія Юріївна; Marynych, Anastasia; Савицький, Едуард ЕдуардовичУ роботі досліджується маркетинг промислового підприємства на прикладі ТОВ ТД «Київхліб». Методологічна основа роботи: в процесі написання роботи нами використовувались загальнонауковий метод, методи дедукції та індукції, синтезу, історичний аналіз, відносних величин, статистичні методи тощо. Для узагальнення інформації та її відображення використовуються графіки, таблиці, SWOT-аналіз, програмне офісне забезпечення. З метою розрахунків та побудови прогнозів застосовувались методи прогнозування, дисконтування грошових потоків та експертних методів. Наявна аналітична інформація оброблялася за допомогою програм Microsoft Office Excel. У роботі проведено дослідження маркетингової діяльності промислового підприємства ТОВ ТД «Київхліб». Визначено напрями та надано рекомендації з підвищення ефективності маркетингу промислового підприємства. Також обґрунтовано економічну ефективність впровадження пропозицій. The paper examines the marketing of an industrial enterprise on the example of LLC TD «Kyivkhleb». Methodological basis of the work: in the process of writing the work, we used the general scientific method, methods of deduction and induction, synthesis, historical analysis, relative quantities, statistical methods, etc. Graphs, tables, SWOT analysis, and office software are used to summarize information and display it. For the purpose of calculations and forecasting, methods of forecasting, discounting cash flows and expert methods were used. The available analytical information was processed using Microsoft Office Excel programs. The paper conducts a study of the marketing activities of the Industrial Enterprise LLC TD «Kyivkhleb». Directions are identified and recommendations are given for improving the marketing efficiency of an industrial enterprise. The economic efficiency of implementing proposals is also justified.