Освітня програма «Маркетинг»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Маркетинг» by Subject "key performance indicators"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингове просування послуг в мережі Інтернет(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Добротова, Ірина Ахмедівна; Dobrotova, Iryna; Сержук, Анастасія ВолодимирівнаКваліфікаційна бакалаврська робота містить 72 сторінки, 22 таблиці, 26 рисунків, список використаних джерел з 56 найменувань, додатки. Об’єктом дослідження є маркетингове просування послуг ТОВ «Убер Україна» в Інтернеті. Предметом дослідження є методи, які використовує компанія для просування своїх послуг в Інтернеті. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз ефективності маркетингового просування послуг застосунку, який з’єднує водіїв та пасажирів, в мережі Інтернет, а також розробити рекомендацій щодо покращення та підвищення ефективності на основі теоретико-практичного дослідження. The bachelor's thesis contains 72 pages, 22 tables, 26 figures, a list of 56 references, and appendices. The object of research is the marketing promotion of Uber Ukraine LLC on the Internet. The subject of the study is the methods used by the company to to promote its services on the Internet. The purpose of the qualification work is to analyse the effectiveness of marketing promotion of the services of the application that connects drivers and passengers on the Internet, and to develop recommendations for improving and increasing efficiency based on based on theoretical and practical research.