2016 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2016 рік by Subject "330.341.1:339.13"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення ефективності промислової галузі України на основі інноваційнно-маркетингового інструментарію(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Жуков, Святослав Августович; Zhukov, S. A.Проведений аналіз економічних категорій «інновація», «інноваційний процес», «інноваційний маркетинг», визначено їх значення, роль для господарської діяльності підприємств промислової галузі. Встановлено вплив концепції інноваційного маркетингу на ефективність загальної маркетингової діяльності, оптимізацію виробничого процесу, підвищення рентабельності. Досліджено види інноваційного маркетингу — тактичний і стратегічний інноваційний маркетинг, встановлено характер їх впливу на економічні функції підприємства. На тлі зростання ролі високих технологій в економіці України виявлено, що підвищення ефективності підприємств промислової галузі не можливо без маркетингового забезпечення та комерціалізації інновацій. Враховуючи світову практику, встановлено, що розробка та впровадження інноваційної продукції вимагає відповідного фінансування, що і було проаналізовано і представлено у вигляді блок-схеми.