2016 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2016 рік by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 44
Results Per Page
Sort Options
Item Сутність та особливості господарської діяльності підприємств на вітчизняному ринку овочів захищеного грунту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Чайка, Вячеслав Олександрович; Chaika, V.; Чайка, Вячеслав АлександровичУ статті висвітлено основні тенденції розвитку галузі овочівництва захищеного ґрунту протягом попередніх п’яти років і до сучасного сьогодення. Проведено змістовний аналіз динаміки виробництва овочів захищеного ґрунту за категоріями господарств та видами тепличної продукції. Оцінено масштаби і напрямки реалізації тепличних овочів сільськогосподарськими підприємствами, а також проаналізовано середні ціни реалізації овочів захищеного ґрунту категоріями господарств за 2010 рік, 2015 рік, та за січень-червень 2016 року. Здійснена спроба обґрунтування існуючої наразі цінової політики в галузі овочівництва захищеного ґрунту.Item Практичні аспекти бізнес-діяльності аграрних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації: оцінка привабливості міжнародних ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Ковінько, Олена Миколаївна; Kovinko, E.; Ковинько, Елена НиколаевнаВиходячи з маркетингових передумов міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств, автор пропонує переглянути власний підхід до оцінки привабливості міжнародних ринків аграрної продукції та здійснення вибору альтернативних варіантів для реалізації вітчизняної аграрної продукції.Item Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Александр ВадимовичАвтором досліджено розвиток політичного маркетингу як науки та систематизовано існуючі погляди щодо сутності політичного маркетингу. У статті проаналізовано та систематизовано сучасні концепції, що фокусують увагу на спільних рисах маркетингу товарів (послуг) і політичного маркетингу, які є наступними: наявність покупців, продавців і продукту; моделі поведінки споживачів; ринкова сегментація та товарний мікс; концепція іміджу товару; стратегії лояльності до бренду; процеси та процедури розробки товару; концепція товару; позиціонування товару.Item Каталізатори інвестиційно-інноваційного розвитку на сільських територіях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Плотнікова, Марія Федорівна; Plotnikova, Maria; Плотникова, Мария ФёдоровнаДосліджено сутність та роль недержавних структур як складових інфраструктурного забезпечення суспільних відносин. Окреслено характер їх діяльності з позиції інституціонального забезпечення суспільних потреб. Визначено перспективні напрями суспільних вкладень із врахуванням підходів щодо мінімізації ризиків та максимізації стійкості суспільних структур в довгостроковій перспективі. Обґрунтовано механізм взаємодії структурних одиниць на сільських територіях. Проілюстровано наслідки державно-партнерських відносин у системі багатофункціонального сільського розвитку.Item Залучення іноземного капіталу з метою активізації процесів кредитування енергозбереження на промислових підприємствах(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Гаприндашвілі, Борис В’ячеславович; Hapryndashvili, B.; Гаприндашвили, Борис ВячеславовичУ статті проведено аналіз стану та проблем залучення іноземного капіталу в економіку України з метою активізації кредитування енергозберігаючих проектів на промислових підприємствах. Промисловість є однією з ключових галузей народного господарства. Найгостріша проблема галузі висока енергоємність продукції. Впровадження сучасних технологій енергозбереження дозволить знизити енергозатрати, підвищити конкурентоспроможність і, як результат, забезпечити економічну безпеку держави. На основі статистичної інформації проаналізовано динаміку залучення іноземних інвестицій, їх структуру за джерелами надходжень і місцем вкладення. Виявлено ряд основних проблем, що перешкоджають ефективному залученню іноземних інвестицій, та їх залежність від різних факторів.Item Підвищення ефективності промислової галузі України на основі інноваційнно-маркетингового інструментарію(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Жуков, Святослав Августович; Zhukov, S. A.Проведений аналіз економічних категорій «інновація», «інноваційний процес», «інноваційний маркетинг», визначено їх значення, роль для господарської діяльності підприємств промислової галузі. Встановлено вплив концепції інноваційного маркетингу на ефективність загальної маркетингової діяльності, оптимізацію виробничого процесу, підвищення рентабельності. Досліджено види інноваційного маркетингу — тактичний і стратегічний інноваційний маркетинг, встановлено характер їх впливу на економічні функції підприємства. На тлі зростання ролі високих технологій в економіці України виявлено, що підвищення ефективності підприємств промислової галузі не можливо без маркетингового забезпечення та комерціалізації інновацій. Враховуючи світову практику, встановлено, що розробка та впровадження інноваційної продукції вимагає відповідного фінансування, що і було проаналізовано і представлено у вигляді блок-схеми.Item Особливості вибору джерел фінансування підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Гончарук, Сергій Васильович; Honcharuk, S.; Гончарук, Сергей ВасильевичВиходячи з потреб підприємств у залучені фінансування, автор пропонує переглянути сучасний підхід до вибору джерел фінансування. Автор розглядає систему оцінки різноманітних критеріїв, які необхідно врахувати для прийняття управлінського рішення щодо вибору відповідного джерела фінансування. Окрім зовнішніх факторів, автор враховує низку внутрішніх факторів, що відповідають внутрішньому стану та політиці підприємства. У випадку боргового фінансування для оцінки вартості автор аналізує різноманітні індекси, які використовуються як у вітчизняній практиці, так і закордоном.Item Класифікація логістичних систем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Іванова, Марина Іллівна; Ivanova, M.; Иванова, Марина ИльиничнаМетою статті є поглиблення теоретичних знань щодо класифікації логістичних систем і доведення практичної значимості шляхом побудови аналогової моделі зв’язків підприємства металургійної галузі з постачальниками та споживачами. Авторське бачення зводиться до того, що логістична система поділяється на три рівні: мікро-, макро- та мезологістичні система. Доведено, що основними елементами логістичної системи є, по-перше, постачальники, по-друге, підприємства-виробники, по-третє, підприємства, що споживають готову продукцію. Перспективою подальшого розвитку є розробка методики оцінки ефективності сформованої логістичної системи.Item Проблеми визначення та підходи до розробки системи показників для сертифікації підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лабута, Артем Віталійович; Labuta, Artem; Лабута, Артём ВитальевичПроцес сертифікації складається з процедури підтвердження відповідності реальних значень визначених показників нормативним значенням. У статті визначено об’єкти сертифікації підприємств, що надають послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту автотранспортних засобів у партнерствах, також запропоновані комплексні показники оцінки підприємств у відповідності зі збалансованою системою показників.Item Тенденції розвитку корпоративного підприємництва в сучасних компаніях(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Малярчук, Ольга Георгіївна; Maliarchuk, О.; Малярчук, Ольга ГеоргиевнаУ статті досліджено причини активізації підприємницької діяльності за умов розвитку постіндустріальної економіки. Визначено основні тенденції розвитку корпоративного підприємництва за трьома основними напрямами: формування підприємницького передбачення, розвинення підприємницької орієнтації та впровадження системи моніторингу реалізації підприємницьких ініціатив.Item Нематеріальні активи у процесі капіталізації вартості підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Яцун, Наталія Вадимівна; Yatsun, Nataliia; Яцун, Наталия ВадимовнаМета статті полягає в дослідженні ролі нематеріальних активів у процесі реалізації стратегії підвищення капіталізації підприємств, що забезпечує його довгостроковий стійкий розвиток у сучасних економічних умовах. Проведено категоріально-понятійний аналіз нематеріальних активів та капіталізації підприємства. Розглянуто основні проблеми оцінювання вартості підприємства з огляду на використання нематеріальних активів. Охарактеризовано методичні підходи до оцінювання вартості підприємства з урахуванням впливу нематеріальних активів. Окреслено основні завдання управління нематеріальними активами на стратегічному та оперативному рівнях.Item Розрахунок нормативних значень показників у системах економічного моніторингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Лозовик, Юрій Миколайович; Lozovik, Yurij; Лозовик, Юрий НиколаевичУ статті описано основні наукові проблеми з визначення та налаштування нормативних значень показників та їх якісної інтерпретації. Визначені можливості використання імітаційних моделей для проведення наукових експериментів. Систематизовано основні принципи вибору оптимальної шкали дослідження. Запропоновано послідовність розрахунку нормативних значень показників для систем економічного моніторингу. Наведено приклади використання запропонованого підходу до оцінки нормативних рівнів показників.Item Ефективність і ризики сучасних інформаційних систем маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Шафалюк, Олександр Казимирович; Shafalyuk, Oleksandr; Шафалюк, Александр КазимировичУ статті описано основні наукові і практичні проблеми ефективності сучасних інформаційних систем маркетингу. Систематизовано основні ризики і можливості удосконалення інтелектуальних технологій бізнесу. Визначено перспективний напрямок гібридизації методів і робочих алгоритмів інформаційних систем маркетингу.Item Трансфер технологій як генератор нових знань і компетенцій у розвитку сучасних підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, N.; Чухраева, Наталия НиколаевнаПроцес безперервного створення інновацій є ключовим фактором розвитку суб’єктів ринкових відносин, яке здатне підвищити їх рівень конкурентоспроможності та результативності діяльності. Досягнення успіху компанії на сучасному ринку передбачає, перш за все, вдосконалення або купівлю нової технології, Трансфер технологій це процес отримання знань і компетенцій, що складається з різних етапів. Автором обґрунтовано доцільність купівлі технології підприємствами і розглянуто процес послідовного виконання всіх етапів трансферу з детальным описом кожного.Item Форми прояву та методичний інструментарій оцінювання конкурентоспроможності підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Смолін, Ігор Валентинович; Smolin, Ihor V.; Смолин, Игорь ВалентиновичЗдійснено онтологічний аналіз поглядів на сутність і методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Визначено імперативи розуміння конкурентоспроможності як здатності суб’єкта ринку до конкуренції. Доведено, що оцінювання конкурентоспроможності має спиратись на усвідомлення об’єкту конкуренції. Надано змістовне тлумачення об’єкту та предмету конкуренції підприємств на ринку готової продукції. Обґрунтовано доцільність виокремлення форм прояву конкурентоспроможності — досягнутої, потенційної, поточної, та їх аналітичного представлення у статичних і динамічних характеристиках, що є передумовою комплексного оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні оціночні показники та методи розрахунку форм конкурентоспроможності. З’ясовано аналітичні та управлінські переваги методу багатомірного матричного оцінювання комплексної конкурентоспроможності підприємства.Item Видатки бюджету на оборону: сучасний стан і перспективи (на прикладі США, Росії та України)(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Солопенко, Тетяна Василівна; Solopenko, T.; Солопенко, Татьяна ВасильевнаСтаття присвячена дослідженню питання фінансування видатків на оборону та їх достатності для розширення оборонно-промислового комплексу (ОПК) України та забезпечення обороноздатності країни. Проаналізовано видатки бюджетів на ОПК України, США і Росії та запропоновано їх оптимальну структуру в Україні. Відображено головні економічні проблеми в розвитку ОПК України сьогодні, проаналізовано причини та можливі варіанти їх вирішення.Item Параметри забезпечення стійкості інноваційного розвитку національних харчових підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, N.; Чухраева, Наталия НиколаевнаУ роботі сформовано напрямки забезпечення розвитку досліджуваних харчових підприємств на основі інновацій, з визначенням стратегічних орієнтирів та основних параметрів, що визначають рівень стійкості та ефективності з урахуванням тенденцій і перспектив відповідних ринкових сегментів.Item Стратегічні аспекти ціноутворення на ринку сухих будівельних сумішей в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Смачило, Валентина Володимирівна; Smachуlo, V. V.; Смачило, Валентина Владимировна; Блажко, Володимир Володимирович; Blazhko, V. V.; Блажко, Владимир Владимирович; Халіна, Вероніка Юріївна; Khalina, V.; Халина, Вероника ЮрьевнаУ даному дослідженні узагальнено види сухих будівельних сумішей (СБС) за різними ознаками та зведено їх у єдину класифікацію, що полегшує подальші розвідки у даному напрямі. Проаналізовано ринок СБС і визначено тенденції і перспективи його подальшого розвитку у взаємозв’язку з трендами у будівельній галузі. Аналіз функціонування комплексу СБС також охоплює визначення провідних операторів ринку у регіональному розрізі з обґрунтуванням локалізації виробничих потужностей і торговельних представництв. У статті проведено дослідження цінової політики за основними асортиментними групами з визначенням цінових стратегій виробників СБС.Item Особливості «ринку землі» та його регулювання в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Малий, Іван Йосипович; Malij, Ivan I.; Малый, Иван Иосифович; Загребельна, Катерина Віталіївна; Zagrebelna, Кaterina; Загребельная, Екатерина ВитальевнаУ статті розкрито фундаментальні теоретичні засади специфіки землі як товару, національно-державних особливостей формування «ринку землі», його державного регулювання в країнах світу та в Україні.Item Проблеми функціонування та регулювання банків з іноземним капіталом в Україні(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Щуревич, Оксана Ігорівна; Shchurevych, Oksana; Щуревич, Оксана ИгоревнаУ статті розглянуто сутність банків з іноземним капіталом; охарактеризовано позитивні та негативні сторони їхньої присутності в українському банківському секторі; окреслено їхні ринкові позиції; проаналізовано основні показники діяльності банків з іноземним капіталом, а саме здійснено аналіз активів, зобов’язань, власного капіталу та фінансових результатів діяльності; на основі проведеного дослідження надано рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення механізму регулювання діяльності банків з іноземним капіталом.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »