2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Subject "efficiency"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення привабливості роботодавця на внутрішньому та зовнішньому ринках праці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Щербак, Катерина Вадимівна; Shcherbak, Kateryna; Кирилюк, Володимир ВікторовичДана робота присвячена вивченню стратегій підвищення привабливості роботодавця як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках праці. Актуальність дослідження полягає в тому, що сучасний світ переживає швидкі та важливі зміни в робочому середовищі, які вимагають від роботодавців постійного адаптування та підвищення конкурентоспроможності. Однією з ключових стратегій для досягнення цього є підвищення привабливості роботодавця на внутрішньому та зовнішньому ринках праці. Автор досліджує ключові аспекти, що впливають на привертання талановитих співробітників. Робота також розглядає внутрішні стратегії підвищення мотивації та задоволеності працівників. Отримані висновки можуть бути використані роботодавцями для ефективного залучення та утримання висококваліфікованих кадрів. This work is dedicated to studying strategies for enhancing employer attractiveness in both internal and external labor markets. The relevance of the research lies in the fact that the modern world is undergoing rapid and significant changes in the work environment, requiring employers to constantly adapt and enhance competitiveness. One of the key strategies for achieving this is increasing employer attractiveness in both internal and external labor markets. The author explores key aspects influencing the attraction of talented employees. The work also examines internal strategies for increasing employee motivation and job satisfaction. The findings can be utilized by employers for the effective attraction and retention of highly qualified personnel.Item Формування концепції бренду роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Зубова, Юлія Вікторівна; Zubova, Yuliia; Вонберг, Тетяна ВікторівнаРобота присвячена темі «Формування концепції бренду роботодавця». Об'єктом дослідження є процес формування концепції бренду роботодавця. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти в дослідженні формування концепції бренду роботодавця та пошук резервів щодо підвищення ефективності. Метою магістерської роботи є аналіз теоретичних аспектів та проведення аналізу формування концепції бренду роботодавця; розробка на основі проведеного аналізу механізму підвищення ефективності. У роботі розглядається: Розділ 1 - Теоретико-методичні основи дослідження бренду роботодавця; Завдання, які постають: 1.Дослідити сутність бренду роботодавця та визначити особливості побудови 2.Виокремити чинники впливу на формування бренду роботодавця 3.Дослідити методичні аспекти в дослідженнях ефективності процесу формування бренду роботодавця Розділ 2 – Аналіз процесу формування бренду роботодавця компанії ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг»; 1.Проаналізувати процес формування бренду роботодавця компанії ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг» 2.Оцінити чинники впливу на формування бренду роботодавця 3.Дослідити ефективність процесу формування бренду роботодавця ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг». Розділ 3 – Рекомендації щодо удосконалення процесу формування концепції бренду роботодавця ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг». 1.Сформувати програму заходів щодо поліпшення процесу формування бренду роботодавця 2.Оцінити ефективність запропонованих заходів. Результатом проведеного дослідження стали запропоновані заходи щодо поліпшення процесу формування концепції бренду роботодавця ТОВ «ФЦ «Оберіг», а також запропоновані заходи щодо оцінки ефективності. The work is devoted to the topic "Formation of the employer brand concept". The object of the study is the process of formation of the employer brand concept. The subject of the research is theoretical and practical aspects in the study of the formation of the concept of the employer brand and the search for reserves for improving efficiency. The purpose of the master's work is to analyze theoretical aspects and carry out an analysis of the formation of the concept of the employer's brand; development based on the analysis of the efficiency improvement mechanism. The work considers: Chapter 1 - Theoretical and methodological foundations of employer brand research; Tasks that appear: 1. Investigate the essence of the employer's brand and determine the peculiarities of the construction 2. To single out factors influencing the formation of the employer's brand 3. Investigate methodological aspects in studies of the effectiveness of the employer brand formation process Chapter 2 – Analysis of the process of formation of the employer brand of the company "Oberig Financial Center" LLC; 1. To analyze the process of formation of the employer brand of the company "Oberig Financial Center" LLC 2. To evaluate the influencing factors on the formation of the employer's brand 3. Investigate the effectiveness of the process of forming the employer brand of "Oberig Financial Center" LLC. Chapter 3 - Recommendations for improving the process of forming the concept of the employer brand of "Oberig Financial Center" LLC. 1. Create a program of measures to improve the employer brand formation process 2. Assess the effectiveness of the proposed measures. As a result of the conducted research, measures were proposed to improve the process of forming the employer brand concept of FC Oberig LLC, as well as measures to evaluate efficiency were proposed.